Gjest Poirot Skrevet 24. mai 2004 #21 Skrevet 24. mai 2004 Så til dere jenter: et litt flåsete spørsmål: hvis du og kjæresten din var ute på byen. Ville du da blitt stolt av kjæresten din hvis han greide å gi en fyr juling fordi han prøvde å gi kjæresten din bank? Hadde dere funnet det en anelse tiltrekkende? Overhode ikke tiltrekkende.
Gjest GreenSky Skrevet 24. mai 2004 #22 Skrevet 24. mai 2004 Så til dere jenter: et litt flåsete spørsmål: hvis du og kjæresten din var ute på byen. Ville du da blitt stolt av kjæresten din hvis han greide å gi en fyr juling fordi han prøvde å gi kjæresten din bank? Hadde dere funnet det en anelse tiltrekkende? Nei.
Glitterchick Skrevet 24. mai 2004 #23 Skrevet 24. mai 2004 Kjære gjest; jeg kan mislike en sport på akkurat hvilket grunnlag jeg vil, om jeg syns den er kjedelig, teit eller har stygge uniformer for den saks skyld. Grunnen til at jeg ikke liker de råere formene for kampsporter er fordi de mangler finesse og regler, OK? To ting jeg syns er viktig når det gjelder kampsporter for at de skal være interessante. Patricia: Nei, ville ikke vært stolt av typen min hvis han greide å banke opp noen. Jeg hadde syns det var greit å slå tilbake hvis han ble angrepet og han følte det var eneste utvei, men det er forskjell på å slå tilbake i selvforsvar/averge en situasjon og det å da grisebanke den som har slått etter deg. Også stor forskjell på å være stolt og å akseptere det.
Gjest Phair Skrevet 24. mai 2004 #24 Skrevet 24. mai 2004 Kjære gjest; jeg kan mislike en sport på akkurat hvilket grunnlag jeg vil, om jeg syns den er kjedelig, teit eller har stygge uniformer for den saks skyld. Grunnen til at jeg ikke liker de råere formene for kampsporter er fordi de mangler finesse og regler, OK? To ting jeg syns er viktig når det gjelder kampsporter for at de skal være interessante. Patricia: Nei, ville ikke vært stolt av typen min hvis han greide å banke opp noen. Jeg hadde syns det var greit å slå tilbake hvis han ble angrepet og han følte det var eneste utvei, men det er forskjell på å slå tilbake i selvforsvar/averge en situasjon og det å da grisebanke den som har slått etter deg. Også stor forskjell på å være stolt og å akseptere det. Ordla meg litt feil. Snakket om slåsskamp.
Glitterchick Skrevet 24. mai 2004 #25 Skrevet 24. mai 2004 Ordla meg litt feil. Snakket om slåsskamp. Skjønte det. Tror jeg? Om en fyr på byen hadde prøvd å banke kjærsten min, og kjærsten min hadde banket han i stedet? Nei, ville ikke funnet det tiltrekkende. Ville som sagt akseptert at han slo tilbake hvis han følte at det var eneste utvei, men hadde ikke syns at en slosskamp var tiltrekkende, nei. Heller ikkeno å være stolt over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå