Gå til innhold

Saksbehandler i det offentlige- høyskole?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er saksbehandler i det private næringsliv. Fartstid 14 år. Ingen utdannelse kun kompetanse. Kreves det høyskoleudannelse som feks saksbehandler i NAV?

Anonymous poster hash: e7139...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Primært ønskes det nok saksbehandlere med høgskole, men privat kjenner jeg flere som kun har vs. og som jobber i NAV.

Du har lang erfaring og vil helt sikkert være en aktuell kandidat, iallfall på mindre NAV-kontor

Anonymous poster hash: a2380...5f7
Skrevet

Virker som personlig egnethet og erfaring er viktigere i det private og høyskole viktigere i det offentlige, sånn jeg leser stillingsannonsene for tiden:-( TS

Skrevet

Virker som personlig egnethet og erfaring er viktigere i det private og høyskole viktigere i det offentlige, sånn jeg leser stillingsannonsene for tiden:-( TS

Søk likevel :) Kan godt være når de leser din CV og får se erfaringen din at du kommer med likevel. Du har ingenting å tape på å ta noen sjangser :)

Skrevet

Søk likevel :) Kan godt være når de leser din CV og får se erfaringen din at du kommer med likevel. Du har ingenting å tape på å ta noen sjangser :)

Du har rett😃jeg legger inn en søknad!😀

Skrevet

Du har rettjeg legger inn en søknad!

Bra :)

Lykke til!!!

Skrevet

Alle stillingsannonser fra Nav jeg har sett så står det at lang erfaring kan kompensere for utdanningskravet (som da er enten sosionom eller barnevernspedagog, eller teoretisk bachelor )

Anonymous poster hash: 5d44a...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...