Gå til innhold

Isjias smerter, vondt innside lår og negativ test på dag 30 i syklusen! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde en SA i slutten av september da jeg var 11 uker på vei. Syklusene mine etter det har ikke akkurat vært stabile. Første syklus etter SA var på noen og førti dager, neste pp 30 og tredje på 23 dager. Er nå altså i min fjerde pp og er nå på syklusdag 30 så jeg forventer mensen i disse dager hvis jeg følger min normale syklus før jeg ble gravid som lå på 30-32 dager. Mandag og tirsdag for en uke siden hadde jeg mensmurringer og vondt i korsryggen. Hadde dette bare litt til og fra på onsdag og torsdag. Men på fredag hadde jeg veldig vondt igjen med veldige isjias smerter på venstre side med ilinger ned i foten, har også vondt innside lår. Hatt det sånn hele helgen. Tok en test på morgenurin med cb digital med ukeindikator som viste ikke gravid. Vet ikke om det kan ha noe å si for resultatet, men jeg holdt oppsugingsdelen ned i uringlassett i fem sekunder i stedet for tyve sekunder som sto i bruksanvisningen? Noen som har vært borti dette med isjias smerter før og vært gravid og tror dere det med testen har hatt noe å si for resultatet?

Kan også nevne at jeg har en sønn på tre år fra før og med han fikk jeg veldig smertefull bekkenløsning i uke 34.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag 32 i syklusen idag og fortsatt ingen mens i sikte. *håpe håpe* på en liten spire. Er så lei av å bli skuffet hver måned:-(

Skrevet

Jeg har også uregelmessig syklus. Har vondt nedover låret i dag, samt lette menssmerter i ryggen, men ingen mens Bor litt kronglete til så jg får ikke kjøpt test enda. Krysser fingre for oss begge!

Skrevet

Takk for svar og ja krysser fingrene for en liten spire:-) Hvilken dag i syklusen er du på nå? Jeg er nå på dag 33:-)

Skrevet

Dag 42 i syklusen her....Altså 14 dager forsinket TR...

Anonymous poster hash: de64c...cf3
Skrevet

Fikk kjøpt test i likevel. Testen var positiv :) med tanke på at jeg har uregelmessig mens vet jeg ikke hvor langt jeg er på vei. Men tydeligvis langt nok til å være uggen/kvalm

Skrevet

Gratulerer! :)

Hvis du er kvalm tenker jeg du sitter i uke 6+ :)

Skrevet

Gratulerer så mye til deg:-) Håper testen min vil vise det samme til helgen:-)

Skrevet

Tusen takk :) krysser fingre for deg katta.

Skrevet

Gratulerer så mye til deg:-) Håper testen min vil vise det samme til helgen:-)

hvordan gikk det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...