Meline37 Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Tenkte å lage et litt morsomt emne her.... eller morsomt og morsomt.... Men føler det er veldig mye deppa tråder her...med brudd, ensomhet osv.. Hvordan skal vi få bedre selvtillit? Hvordan skal vi føle oss vel alene? Noen som har råd? Jeg har noen råd som har fungert når jeg har vært dypt nede....: 1. Gå ut å trene! Gjerne ha på musikk i ørene! 2. Ta litt solarium.. Det kan være skadelig men litt piffer opp litt energi av og til. Det gjør humøret bedre. 3. Nyt deg selv, slapp av.... gjør ting du elsker å gjøre 4. Si til deg selv: Den som fortjener meg vil komme! 5. Se en film som handler litt om situasjonen du er i... gjerne en komedie.. som vrir det positive ut av situasjonen. Noen som har bedre råd?
Nettinettet Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Man kan få så mange råd som man bare vil, men hvis man ikke følger egne eller andres råd skjer det ikke noe. Mitt råd er derfor å slutte å lete etter råd, men å sette i gang å gjøre en endring! De fleste av oss er fullstendig klar over hva man egentlig bør gjøre, men finner unnskyldninger for å ikke gjøre det. Begynn med fysisk aktivitet og ta det derfra.. Bare en liten spasertur er ett steg i riktig retning. 1
Meline37 Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2014 Er enig i det Noen råd hjelper en og noen ikke. Men tror det å være i aktivitet kan bidra positivt hen. Problemet med selvtilliten er angsten... tror jeg... Angsten for å få avslag,osv. Jeg har vært i situasjoner der jeg har følt jeg har svevet, og ikke vært opptatt av hvordan jeg så ut...: grunn: jeg fikk alt jeg drømte om, jeg fikk en fantastisk mann.... men så var han ikke så fantastisk allikevel: han gikk ifra meg og da faller selvtilliten nedover.... Men det er om å gjøre å bygge den opp igjen, og innimellom så føler jeg at jeg har mer tro på meg selv ... til og med på egne bein enn på enkelte dager... Rart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå