Gå til innhold

Erfaringer med DHL, Svenns Transport og Jetpak i Bodø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte nylig pakke fra Iherb og krysset av for billigste fraktalternativ som var DHL. Dette er første gang jeg bestiller fra Iherb og er ikke kjent med DHL som fraktalternativ. Det viste seg at pakken skulle kjøres ut til meg via et firma som heter Svenns Transport i Bodø men det visste jeg ikke da jeg trodde pakken kom med posten. Etter en svært travel dag på jobb fant jeg to ubesvarte anrop og en melding fra budbilsjåføren der det sto at dersom han ikke fikk tak i meg snarest måtte jeg hente pakken i Bodø hos Svenns Transport. Jeg ble litt frustrert da det er langt å kjøre for å hente en pakke og sendte melding tilbake til sjåføren der jeg beklaget at jeg hadde vært opptatt og heller ikke visste at jeg kom til å bli oppringt på kort varsel for å få pakken levert på døren, så da måtte jeg vel bare hente i Bodø. Så underskrev jeg med navnet mitt. Nå i kveld fikk jeg svar tilbake der han skriver "Ja dessverre er det ikke egene regler for *fornavnet mitt*. Synd at du reagerer slik, det beklager jeg."

Jeg ble litt satt ut over dette svaret som jeg oppfattet som småfrekt og uproft, og lite hjelpsomt, og søkte opp mobilnummeret. Da fikk jeg opp et mannsnavn + Jetpak. Det viser seg altså at DHL har samarbeidsavtale med Svenns Transport, som igjen har avtale med Jetpak.

Er det flere som har erfaringer med Svenns Transport og/eller Jetpak i Bodø? Pleier budbilsjåførene derfra være såpass krasse og lite hjelpsomme?

Og er det mulig å bestille fra Iherb sånn at man heller får pakken i posten?

Anonymous poster hash: dcf65...c1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, idag fikk jeg telefon fra en annen sjåfør som var mye hyggeligere. Jeg fikk pakken og det så ikke ut til å være noe problem at de kjørte ut pakken en gang til. Så enten er det "egne regler for meg" likevel eller så var han første sjåføren en tosk.

Jeg aner at sjåføren fra Jetpak var problemet her mens sjåfør fra Svenns Transport var hyggelig og proff.

Skrevet

Jeg har kun kjennskap til Jetpak i Bergen, og de sjåførene er for det meste veldig hyggelig.

Anonymous poster hash: aa700...0dc
Skrevet

Er ikke dhl dyrt? Jeg får en pakke fra usa. Total varen koster 150,men med frakt så ble den på 377. Da er det vel en dyr fraktmetode?

Anonymous poster hash: e79de...659
Skrevet

Er ikke dhl dyrt? Jeg får en pakke fra usa. Total varen koster 150,men med frakt så ble den på 377. Da er det vel en dyr fraktmetode?

Anonymous poster hash: e79de...659

Jeg betalte 8 dollar i frakt så det var ikke veldig dyrt. Neste gang skal jeg holde meg under vektgrensen for billigste frakt på 4 dollar, for da kommer pakken i posten. Jeg vil mye heller hente pakken på butikken enn å styre med å få truffet en travel lastebilsjåfør. Spesielt når sjåføren er en frekk surpomp som farer med løgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...