Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg faller alltid for den typiske badboyen. Dritsexy menn som er flinke til å spille instrumenter, lage kunst eller spille teater. Gjerne med litt muskler og tatoveringer, så er jeg solgt. Jer er rett og slett sykt svak for intelligente kjekkinger med skills. Problemet med sånne gutter er jo at mange andre jenter også liker dem, og det vet de ofte selv også. Jeg skiller meg ikke så mye ut i forhold til alle disse jentene, så da blir jeg jo bare sittende her da x)

Den typiske gutten som faller for meg er nerder som setter pris på mine sære interresser og at jeg har mye kunnskap om forskjellige ting. Skulle ønske at jeg klarte å forelske meg i en sånn fyr, men det går bare ikke. Jeg må være tiltrukket av vedkommende, og de må være litt spennende for at jeg skal bli interessert.

Hva slags folk pleier du å falle for? Faller disse for deg ?(hvem faller eventuelt for deg?)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg faller for de som har en god sans for humor... Også er de utadvendte, men ikke arrogante. Ofte ganske intelligente, men ikke nødvendigvis faglig flinke. Utseendemessig har ALLE hatt blåe/grønne øyne, men hårfarge har aldri vært viktig. Synes ikke at muskelbunter er attraktive, foretrekker en ordinær til en litt markert kropp. Også er det sånne småting jeg biter meg merke i - pene hender, fine kragebein (jaaa... sært), fin skulderbredde eller en pen rygg, måten de snakker på - sånne ting gjør han kjekk i mine øyne. Klærne er ganske gjennomsnittlige, liker ikke en shabby stil, men vågale motefanatikere har aldri vært min ting.

Jeg faller aldri for klengete eller overdrevent klemmete gutter, men det at de kan vise at de bryr seg er viktig. Et stryk på kinnet, en klem, en fin kommentar... det er bedre enn å få en masse tekstmeldinger og telefoner om dagen. De har alltid vært snille gutter, "svigermors drøm", men de har også vært litt rampete og spontane.

Det er vel egentlig også disse guttene som faller for meg, men har dessverre også en tendens til å tiltrekke meg gutter som er ganske intense. Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg er veldig care om jeg ikke er dødsforelska selv. Og med intense mener jeg gutter som ringer hele tiden og sender laaange meldinger om hvilket fascinerende og vakkert kvinnfolk jeg er - dude, vi har kjent hverandre i en måned. Du vet sikkert ikke hvilken øyenfarge jeg har engang.

Skrevet

Jeg kan fortelle hva jeg ikke faller for:

Badboys

Overlegenhet

Midtpunktet (som elsker oppmerksomhet, på en "dårlig" måte)

De som tror alt for mye om seg selv

Men det viktigste for meg er at han har humor, ikke er for seriøs hele tiden, en jeg kan prate med alt om, en som forstår at jeg har andre ting å gjøre også, omtenksom, og en som liker å overraske/bli overrasket. Når det gjelder utseende, så har jeg en tendens til å falle for mørkhårete, men ingen krav! Også gjør det jo ikke noe om han er kjekk også (ja, utseende teller jo litt!).

Skrevet

Jeg faller for de som har en god sans for humor... Også er de utadvendte, men ikke arrogante. Ofte ganske intelligente, men ikke nødvendigvis faglig flinke. Utseendemessig har ALLE hatt blåe/grønne øyne, men hårfarge har aldri vært viktig. Synes ikke at muskelbunter er attraktive, foretrekker en ordinær til en litt markert kropp. Også er det sånne småting jeg biter meg merke i - pene hender, fine kragebein (jaaa... sært), fin skulderbredde eller en pen rygg, måten de snakker på - sånne ting gjør han kjekk i mine øyne. Klærne er ganske gjennomsnittlige, liker ikke en shabby stil, men vågale motefanatikere har aldri vært min ting.

Jeg faller aldri for klengete eller overdrevent klemmete gutter, men det at de kan vise at de bryr seg er viktig. Et stryk på kinnet, en klem, en fin kommentar... det er bedre enn å få en masse tekstmeldinger og telefoner om dagen. De har alltid vært snille gutter, "svigermors drøm", men de har også vært litt rampete og spontane.

Det er vel egentlig også disse guttene som faller for meg, men har dessverre også en tendens til å tiltrekke meg gutter som er ganske intense. Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg er veldig care om jeg ikke er dødsforelska selv. Og med intense mener jeg gutter som ringer hele tiden og sender laaange meldinger om hvilket fascinerende og vakkert kvinnfolk jeg er - dude, vi har kjent hverandre i en måned. Du vet sikkert ikke hvilken øyenfarge jeg har engang.

Hørtes sykt romantisk ut ^^

Skrevet

He he det eneste jeg har funnet som er gjenganger i de jeg blir sammen med er at de ikke er flinke på data og andre elektroniske duppe ditter.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Eldre menn, kreative, god humor, leser bøker, intelligente, høflige, tolerante og liker brune puber og små bortgjemte steder med live musikk.

Heldigvis er det en del av de som faller for meg også, ellers ville det blitt kjedelig å være meg :fnise:

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

De på min egen alder som ikke oppfører seg som sine andre jevnaldrende. Er ikke tiltrukket av den gjennomsnittlige fyren i tjueåra fordi jeg synes de mangler et eller annet personlighetsmessig, vi har sjeldent den typen kjemi, og jeg er ganske sær og det er det få av dem som liker virker det som.

Men så faller jeg heller ikke for menn som er litt eldre enn meg, selv om det gjerne er de fra 30 og oppover som er mest tiltrukket av meg av en eller annen grunn og som virker mest gira på å få meg inn i et forhold. I bunn og grunn tror jeg menn på min egen alder stort sett ikke er så veldig tiltrukket av meg heller. Iallefall ikke for annet enn sex.

Så da sitter jeg her og er singel da :P

Skrevet

Jeg trodde jeg kom til å falle for den "typiske badboyen", men min første kjæreste var slik. Det var ikke noe godt forhold. Det andre forholdet jeg hadde, var med en veldig snill og godhjertet gutt, han falt jeg helt for. Og i det forholdet jeg har nå, så er han en blanding mellom snill og badboy.

Skrevet

faller lett for den typiske badboyen tror jeg ;)

Skrevet

Hører på rap, går med caps og joggebukse, er snill og sympatisk. En tenker. En som faller hardt og lenge, men som ikke maser på meg. Tror egentlig jeg har en greie for dårlig selvtillitt.

Utseendet har mindre å si. Han må bare føles større og sterkere enn meg. Jeg liker ikke å føle meg som en svær dundre og jeg tror ikke menn liker å føle seg som en liten pingle, heller. Menn som er veldig kjekke og populære, objektivt sett, er ikke min ting.

Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg bli ofte betatt av bad boys, men jeg klarer ikke å få følelser for de. De jeg som regel får virkelige følelser for er nerden som sitter inne å leser. Men han må ha humor og sære interesser, Haha, er faktisk litt på gang med en nå. Han er heldigvis litt mer sosial enn min tidligere ex som var musiker. Min ex ble rett og slett for kjedelig!

Skrevet

De som er kjempetrygge på seg selv, jordnære, høye, godt trente, gjerne blonde, litt trauste, empatiske omsorgstyper.

Noen kan virke litt sånn ved første inntrykk, men viser seg å være selvopptatte, ustabile, arrogante etc. Da blir det next.

Anonymous poster hash: 38d06...f79
Skrevet (endret)

Jeg kan fortelle hva jeg FALLER for:

Badboys

Overlegenhet

Midtpunktet (som elsker oppmerksomhet, på en "dårlig" måte)

De som tror alt for mye om seg selv

Sånn nå ble det riktig for meg :)

Endret av skjønnas
Gjest shockgirl
Skrevet

Jeg faller bare for de jeg ikke burde falle for.

Og det typiske er at de jeg liker liker ikke meg, og de som liker meg liker ikke jeg...

Skrevet

De som er kjempetrygge på seg selv, jordnære, høye, godt trente, gjerne blonde, litt trauste, empatiske omsorgstyper.

Noen kan virke litt sånn ved første inntrykk, men viser seg å være selvopptatte, ustabile, arrogante etc. Da blir det next.

Anonymous poster hash: 38d06...f79

Er det gutter du beskriver?

Anonymous poster hash: 90d89...119

Skrevet

Komplett udugelige lystløgnere ser det ut som.

Skrevet (endret)

De sjeldne gangene det skjer, faller jeg konsekvent for Feil Person. Typisk noen med masse problemer og bagasje, og forsvinnende liten vilje til å gjøre noe med det.

Og nei, jeg er ikke en som som tror jeg skal "redde" noen, for jeg vet ikke engang om at de har disse problemene før det nesten er for sent. Det må være noe ved meg som gjør at jeg tiltrekker meg følelsesvampyrer og håpløse tilfeller.

Jeg bør vel kanskje nevne hva slags egenskaper som tiltrekker meg: Selvstendighet, humor, selvironi, intelligens, nysgjerrighet og empati. Sjelden har vel søkekriterier og treff stemt dårligere overens.

Endret av Heart
Skrevet

Jeg faller for han som er litt lodden og lubben, som har noe mellom ørene, som liker nærhet og kos, og som har livet sitt på rett kjøl. Jeg tror jeg har funnet ham nå :)

Anonymous poster hash: d088c...0bc
  • Liker 1
Skrevet

Oppegående mennesker.

Anonymous poster hash: dd370...035
  • Liker 1
Skrevet

Sånn nå ble det riktig for meg :)

Var nok hva jeg IKKE FALLER for. Synes det er lettere å peke på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...