AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg tror aldri jeg kommer til å stole på en mann igjen, da jeg har særdeles dårlige erfaringer. Etter å ha vært i et forhold der jeg ble utsatt for utroskap og løyet til så har jeg angst for menn. Ser for meg at hvis jeg hadde blitt sammen med noen (ikke at det kommer til å skje) så kommer jeg hele tiden til å spørre: "har du tenkt å slå opp i dag?" Jeg sa fra til han jeg var sammen med at han måtte være ærlig dersom han ikke ville være sammen med meg mer, men han løy meg rett i trynet Hadde jeg spurt oftere om han hadde tenkt å slå opp hadde jeg kanskje sluppet denne kjærlighetssorgen og angsten. Anonymous poster hash: e77bd...6ee
Marie90 Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Mange som har opplevd utroskap - t.o.m. mer enn en gang, og likevel klarer aa stole paa folk og komme seg tilbake paa markedet. Jeg har blitt behandlet daarlig, men etter at de triste og sinte folelsene hadde lagt seg, klarte jeg aa tenke klart. Jeg er ogsaa ganske "down to eart" paa den maaten at jeg kan se at enhver sak har to sider og at jeg kan tenke "hva har jeg gjort galt her". Det er selvsagt alltid den som er utro sin feil, men det er flere faktorer. Jeg vet om flere utro menn og at de har "dode" ekteskap (uten sex eller noe intimitet) men forblir der de er pga. barna. Saa er det ogsaa saann at folk forandrer seg, baade en selv og partneren. Man har heller aldri noen garantier. Hva enn man gjoer i livet maa man ta noen sjanser, ta forholdsreglene man kan og sette opp de filtrene man kan. Jeg er definitivt flinkere til aa sortere ut de gale mennene, investere riktig i et forhold og vaere realistisk, mye mer enn jeg var da jeg var 18. Alle erfaringer er nyttige paa et vis, HVIS man klarer aa reflektere over dem. Saa har det selvsagt noe aa si om man kjenner andre i lykkelige forhold. Foreldrene mine har vaert sammen i 18 aar, og mange av deres venner lenger. Saa jeg vet at aa si at "alle menn er drittsekker" er simpelthen ikke sant. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg forstår bare ikke at dere damer tør stole på menn.. de sier jo en ting og gjør noe annet. Lyver og spiller skuespill mer overbevisende enn Jens August i Hotel Cæsar. Og plutselig stikker de av. Er det en god ide å spørre en mann ofte om han har tenkt å dumpe deg? Hvis ting går så langt at han vil ha et forhold med deg? (og SLUTT å bruke det jævla ordet investere. Jeg spyr av det). Kanskje han da er ærlig om sine intensjoner? Anonymous poster hash: e77bd...6ee 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jeg forstår bare ikke at dere damer tør stole på menn.. de sier jo en ting og gjør noe annet. Lyver og spiller skuespill mer overbevisende enn Jens August i Hotel Cæsar. Og plutselig stikker de av. Er det en god ide å spørre en mann ofte om han har tenkt å dumpe deg? Hvis ting går så langt at han vil ha et forhold med deg? (og SLUTT å bruke det jævla ordet investere. Jeg spyr av det). Kanskje han da er ærlig om sine intensjoner? Anonymous poster hash: e77bd...6ee Like mange kvinner som menn er utro, og hvem som bryter ut er også noen lunde likt fordelt. Du kan like gjerne stille menn tilsvarende spørsmål. De fleste har tro på at det finnes greie folk og at de kan støte på en av dem. Det er svaret. Anonymous poster hash: b0063...448 2
Steinar40 Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Det å stole på et annet menneske er ikke noe som skjer på et øyeblikk. Det tar lang tid å finne ut av om et individ er til å stole på eller ikke. Og den eneste måten er da å observere hva personen sier og gjør. Er det virkelig noen som stoler på noen bare fordi at de blir forelska? Fatter ikke at noen stoler på folk uten å ha god grunn til det. Åssen fungerer hue til sånne egentlig, må jeg lure på da?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 trust no man fear no bitch kiss no ass and chase no dick! Anonymous poster hash: d4959...308 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Det å stole på et annet menneske er ikke noe som skjer på et øyeblikk. Det tar lang tid å finne ut av om et individ er til å stole på eller ikke. Og den eneste måten er da å observere hva personen sier og gjør. Er det virkelig noen som stoler på noen bare fordi at de blir forelska? Fatter ikke at noen stoler på folk uten å ha god grunn til det. Åssen fungerer hue til sånne egentlig, må jeg lure på da? Men hva når en person har vist seg til å være til å stole på over tid, før de forandrer seg og juger og blir til utro søplefolk? Hva da? Jeg kommer garantert aldri til å stole på mannfolk igjen. Og jeg forstår bare ikke at damer tør! Er dere ikke redd for å bli lurt? Og hva hvis dere blir dumpa? Hvis jeg er i et forhold klarer jeg ikke å slappe av, går bare rundt og venter på at det skal bli slutt.. Og møter jeg en mann som virker normal så tenker jeg det er noe gæli med han. For jeg er bare vant til slemme menn. Veldig slitsomt å ha det sånn så derfor holder jeg meg unna. Hvordan tror dere menn hadde taklet å bli spurt ofte om de hadde planer om å gjøre det slutt? Anonymous poster hash: e77bd...6ee 2
Nettinettet Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Men ellers får man jo ikke noe svar! Du og de svara dine ass.. LORD. Anonymous poster hash: e77bd...6ee Ved å spørre om alt du lurer på og vise usikkerheten din så mister han interessen for deg og dumper deg, selv om han når du spurte sa "selvfølgelig vil jeg ikke dumpe deg" og så når han dumper deg blir du sur og klager til alle venninnene dine om at han var en drittsekk han også. Jugde og sa han ikke ville dumpe deg men gjorde det. Det er DU som gjør at mennene stikker fra deg og behandler deg dårlig, så egentlig er det deg selv du ikke bør stole på! 1
Steinar40 Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Men hva når en person har vist seg til å være til å stole på over tid, før de forandrer seg og juger og blir til utro søplefolk? Hva da? Jeg kommer garantert aldri til å stole på mannfolk igjen. Og jeg forstår bare ikke at damer tør! Er dere ikke redd for å bli lurt? Og hva hvis dere blir dumpa? Hvis jeg er i et forhold klarer jeg ikke å slappe av, går bare rundt og venter på at det skal bli slutt.. Og møter jeg en mann som virker normal så tenker jeg det er noe gæli med han. For jeg er bare vant til slemme menn. Veldig slitsomt å ha det sånn så derfor holder jeg meg unna. Hvordan tror dere menn hadde taklet å bli spurt ofte om de hadde planer om å gjøre det slutt? Anonymous poster hash: e77bd...6ee Hva slags tidsperspektiv er det du egentlig snakker om her? Uker, måneder eller år? Det tar altså flere år å vite hvor mye man kan stole på et annet menneske. 100% kan man ikke stole på noen annen, men noen få kan man stole mer på enn resten. Men man må selvfølgelig alltid se på den andres oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Ved å spørre om alt du lurer på og vise usikkerheten din så mister han interessen for deg og dumper deg, selv om han når du spurte sa "selvfølgelig vil jeg ikke dumpe deg" og så når han dumper deg blir du sur og klager til alle venninnene dine om at han var en drittsekk han også. Jugde og sa han ikke ville dumpe deg men gjorde det. Det er DU som gjør at mennene stikker fra deg og behandler deg dårlig, så egentlig er det deg selv du ikke bør stole på! Det der var ganske slemt sagt. Men jeg har uansett gitt opp mannfolk, da de er idioter uansett. Skal kjøpe meg 2 marsvin heller. Nesten så jeg håper at noen menn er kjip mot deg, så kan du oppleve hvordan de er. Nesten. Men skal ikke synke ned på ditt nivå! Anonymous poster hash: e77bd...6ee
Nettinettet Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Men hva når en person har vist seg til å være til å stole på over tid, før de forandrer seg og juger og blir til utro søplefolk? Hva da? Jeg kommer garantert aldri til å stole på mannfolk igjen. Og jeg forstår bare ikke at damer tør! Er dere ikke redd for å bli lurt? Og hva hvis dere blir dumpa? Hvis jeg er i et forhold klarer jeg ikke å slappe av, går bare rundt og venter på at det skal bli slutt.. Og møter jeg en mann som virker normal så tenker jeg det er noe gæli med han. For jeg er bare vant til slemme menn. Veldig slitsomt å ha det sånn så derfor holder jeg meg unna. Hvordan tror dere menn hadde taklet å bli spurt ofte om de hadde planer om å gjøre det slutt? Anonymous poster hash: e77bd...6ee Og over tid blir dette ett irritasjonsmoment for mannen og han orker ikke være sammen med deg.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Hva slags tidsperspektiv er det du egentlig snakker om her? Uker, måneder eller år? Det tar altså flere år å vite hvor mye man kan stole på et annet menneske. 100% kan man ikke stole på noen annen, men noen få kan man stole mer på enn resten. Men man må selvfølgelig alltid se på den andres oppførsel. 1 år tok det før alt gikk til helvete. I den perioden gikk jeg egentlig bare rundt og ventet på at det skulle bli slutt, klarte ikke slappe av. Skulle ønske jeg hadde gjort det slutt først, da hadde jo jeg vunnet! Anonymous poster hash: e77bd...6ee
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Og over tid blir dette ett irritasjonsmoment for mannen og han orker ikke være sammen med deg.. Men da får man kanskje et svar og kan forberede seg, ringe psykolog og bestille Xanax etc. Det var der min ex feilet, jeg ba han si fra dersom han ikke ville være sammen med meg men det respekterte han jo ikke. Håper han får intens kløe på tissen. Anonymous poster hash: e77bd...6ee
Nettinettet Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Det der var ganske slemt sagt. Men jeg har uansett gitt opp mannfolk, da de er idioter uansett. Skal kjøpe meg 2 marsvin heller. Nesten så jeg håper at noen menn er kjip mot deg, så kan du oppleve hvordan de er. Nesten. Men skal ikke synke ned på ditt nivå! Anonymous poster hash: e77bd...6ee Du ser på det som slemt sagt, fordi det ikke passer deg, men egentlig så er det bare sannheten som du ikke vil innse. Du trenger ikke håpe, for jeg HAR blitt behandlet dårlig. Min første samboer var sykelig sjalu og skamslo meg opp til flere ganger før jeg kom meg vekk. Jeg har også hatt et forhold hvor jeg opplevde at samboeren min tok kontakt med venninnen min for sex mens jeg og sønnen min var på ferie. I det første forholdet var det ikke min skyld, men i det andre vil jeg si at jeg var medvirkende årsak til at han oppførte seg som han gjorde. Fordi jeg hadde dårlige erfaringer var jeg krevende, sjalu, oppmerksomhetsyk, osv osv.. ja mannen var en dust, men jeg var enda mer dust som valgte han. Når jeg slutte å syte og klage på menn sånn som du gjør, og rett og slett ta meg sammen og fikse min verdi, har ting endret seg totalt. Jeg blir behandlet kjempe bra av de mennene jeg treffer og jeg tiltrekker meg ikke lenger idioter som ikke har respekt for en dame. Så hvis du vil deg selv vel, så prøver du heller å lytte litt til hva jeg og andre sier, og tar tak i deg selv og dine valg av menn, hvis ikke så vil du ikke kunne oppleve et sunt forhold med noen. 4
Nettinettet Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Men da får man kanskje et svar og kan forberede seg, ringe psykolog og bestille Xanax etc. Det var der min ex feilet, jeg ba han si fra dersom han ikke ville være sammen med meg men det respekterte han jo ikke. Håper han får intens kløe på tissen. Anonymous poster hash: e77bd...6ee Vet du, slik du viser deg her så synes jeg ikke du fortjener en kjæreste. Jeg tror eksen din gjorde det rette ved å forlate deg og kanskje få seg et mer harmonisk og stabilt forhold. Jeg ville tatt en telefon til den psykologen nå jeg, fordi jeg tror du kunne hatt godt av å jobbe litt med deg selv. 1
Gjest Whitestripes Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 Hvordan hadde du selv reagert hvis en partner hadde spurt hver dag om du tenker å gjøre det slutt? Jeg hadde blitt lei etter ei uke, maks. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #17 Skrevet 27. januar 2014 Vet du, slik du viser deg her så synes jeg ikke du fortjener en kjæreste. Jeg tror eksen din gjorde det rette ved å forlate deg og kanskje få seg et mer harmonisk og stabilt forhold. Jeg ville tatt en telefon til den psykologen nå jeg, fordi jeg tror du kunne hatt godt av å jobbe litt med deg selv. Nok en slem kommentar fra deg. Hvem er det du tror du er egentlig?! Håper du ikke får kjæreste ever. Anonymous poster hash: e77bd...6ee
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Hvordan hadde du selv reagert hvis en partner hadde spurt hver dag om du tenker å gjøre det slutt? Jeg hadde blitt lei etter ei uke, maks. Måtte jo svart da! Jeg skjønner bare ikke at folk orker å leve med den usikkerheten. Er vi fortsatt sammen nesten måned? Neste år? Om 2 år? er det noen vits å bestille ferietur til Spania, det kan jo bli slutt? Jeg vet det høres ut som jeg har et helt sykt kontroll behov og det stemmer. Anonymous poster hash: e77bd...6ee
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #19 Skrevet 27. januar 2014 Nok en slem kommentar fra deg. Hvem er det du tror du er egentlig?! Håper du ikke får kjæreste ever. Anonymous poster hash: e77bd...6ee Hvor gammel er du egentlig ts?Anonymous poster hash: a393f...c12 1
Gjest Whitestripes Skrevet 27. januar 2014 #20 Skrevet 27. januar 2014 Måtte jo svart da! Jeg skjønner bare ikke at folk orker å leve med den usikkerheten. Er vi fortsatt sammen nesten måned? Neste år? Om 2 år? er det noen vits å bestille ferietur til Spania, det kan jo bli slutt? Jeg vet det høres ut som jeg har et helt sykt kontroll behov og det stemmer. Anonymous poster hash: e77bd...6ee Så du hadde svart - like tålmodig - hver eneste dag i gud vet hvor lang tid? Det tror jeg ikke noe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå