Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg allerede har kjøpt en billett, 30-dagers, og det fortsatt er dager igjen på den i februar, når prisene endres, må jeg ta kjøpe en helt ny en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: be2ae...ba3
Skrevet

Nei, det trenger du ikke.

Skrevet

Vet dere forresten om pris på månedskort i Oslo kommer til å gå opp? Står fortsatt 630 kr på t-banen.

Anonymous poster hash: a4278...c85
Skrevet

På ruter.no står det at prisene gjelder fra 1. februar, så da øker de tydeligvis ikke månedskortprisen denne gangen.

Skrevet

På ruter.no står det at prisene gjelder fra 1. februar, så da øker de tydeligvis ikke månedskortprisen denne gangen.

Glem det, så ikke at det står 2013 :fnise:

Skrevet

siden det ikke telles dersom en allerede har kjøpt billett, skal jeg kjøpr 365-dagers

Anonymous poster hash: 58b42...493
  • Liker 1
Skrevet

Så siden jeg allerede har en, som er aktivert, og varer en stund, så gjelder den, og jeg ikke kjøper ny?

Skrevet

Så siden jeg allerede har en, som er aktivert, og varer en stund, så gjelder den, og jeg ikke kjøper ny?

Ja selfølgelig. Det skulle tatt seg ut om ruter tvang folk til å kjøpe nye månendskort 1.feb :P

Anonymous poster hash: 0ab80...976

Skrevet
  • Takk da fikk je svar
Skrevet

Jeg kjøper nytt årskort rett før 01.02., så ligger jeg ett år etter på prisøkningen :) Virker sikkert teit, men i tillegg sparer man jo 2 mnd. i forhold til månedskort (ev. slipper man å passe på og ikke kjøpe mnd.kort rett før ferier etc.). For min del utgjør det 1600 spart på ett år (ferierer lite utenfor byen).

Anonymous poster hash: 09c6b...fd0
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...