AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Heisann og god kveld! Jeg har i grunn sluttet å la meg provosere når det støtt og stadig kommer nye tråder der TS er fortvilet, feit og ikke skjønner hvorfor hun går ned i vekt - hun har jo prøvd alt, ALT! Hehe, ja du har vel det, du. ..men telte du egentlig alle nøttene du stappet i trynet, og tok du noensinne i betraktning at den feite brødskiva di ikke var 80 g, men 150?? Ja, selvfølgelig gjorde du det. Du har jo ligget på 400 kcal de siste 5 månedene uten å gå ned ett eneste gram. Tvert i mot har du lagt på deg 3 kilo. Og du skjønner selvfølgelig ikke hvorfor!!! Kjære medsøstre, sier du. HVA gjør jeg feil? Er det stoffskiftet? Er det himmelens herre som vil ha meg feit og formfull? Er det kroppen min som ikke fungerer som alle andre kropper? FOR NOE ER DET JO!? Ja, det er det vel. Kanskje er det Freia storplata du trykket lykkelig i trynet fredag kveld, og Grandiosaen du baaare spiste halve av (+ to stykker til, men de var veldig små.) La oss nå ikke glemme smørklatten ala Mount Everest du stekte den magre kyllingen din i (med tilhørende kontinent-stor pastahaug.) Men det går greit! Du trenger karbsene, du trene jo. Noe som i hvertfall er sikkert, er at det ikke skal sies noe på mosjonen du uttretter. For de ti minuttene du "power walket" brant jo minst 500 kcal. Og du padlet ivrig på gulvet i en 15-20 minutter imens du kikket på såpeserier på TV. BURN THE FAT, FEEEEED THE MUSCLE, freser du der du ligger i mens valkene rister livlig. Du har gjort alt i din makt, sier du. Du har kjempet år og dag, men er fremdes 20 kilo overvektig. Noe er galt, men hva? Lavkarbo mandag, tirsdag, ons..nei! Ikke onsdag, da var det pizzakveld med jobben og da kunne du selvfølgelig ikke si nei takk, av ren høflighet. Lavkalori mandag, tirsdag, onsdag..HELG!!!!! Kalorifest og palejettkjole, strandet hval, alkohol og nattmat! …likevel har du nå gått opp ytterligere to kilo, og har aldri vært så formfull og slapp. Så du spør O store Kvinneguiden; hva gjør jeg feil????Slutt å lure dere selv, det hjelper ikke. Kanskje hjelper det på selvfølelsen å ytre elendigheten her på forumet fordi det er så jævla mange av dere her, men det funker ei!!!!Klem fra medsøster. Anonymous poster hash: beb29...2f8 Anonymous poster hash: beb29...2f8 24
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Du har jo helt tydelig ikke sluttet å la deg provosere... Anonymous poster hash: 3b906...1a9 24
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor så sinna? Er du misunnelig på dem som spiser det de har lyst på og har fine former, mens du er superfornuftig og skrumper inn som en sur liten rosin? Kanskje du burde snakke med noen i stedet for å ytre elendigheten din her på forumet? Suzz og klemz fra en medsøster. Anonymous poster hash: caede...717 13
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Du har jo helt tydelig ikke sluttet å la deg provosere... Anonymous poster hash: 3b906...1a9 Skarp observasjon Anonymous poster hash: 6bc05...6fa
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor så sinna? Er du misunnelig på dem som spiser det de har lyst på og har fine former, mens du er superfornuftig og skrumper inn som en sur liten rosin? Kanskje du burde snakke med noen i stedet for å ytre elendigheten din her på forumet? Suzz og klemz fra en medsøster. Anonymous poster hash: caede...717 Ja, misunnelsen renner over når jeg ser overvektige som slafser i seg is og pakker seg inn i store telt om sommeren fordi de skammer seg. Da er det greit å være rosin, altså Klem og kos Anonymous poster hash: 6bc05...6fa 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Ja, misunnelsen renner over når jeg ser overvektige som slafser i seg is og pakker seg inn i store telt om sommeren fordi de skammer seg. Da er det greit å være rosin, altså Klem og kos Anonymous poster hash: 6bc05...6fa Så bra at du har god selvtillit og ingen personlige problemer da, kjære medsøster. Lykke til videre! Nuzz. Anonymous poster hash: caede...717 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Så bra at du har god selvtillit og ingen personlige problemer da, kjære medsøster. Lykke til videre! Nuzz. Anonymous poster hash: caede...717 Du spiser Freia nå, du Anonymous poster hash: 6bc05...6fa
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Kan jo ikke nekte for at TS har temmelig mange gode poeng da! Man kan jo bli småsprø av sånne damer. Og "alle" skylder på stoffskiftet. Og de lyver og lyver til seg selv. Men det verste er mangelen på kunnskap. Mange er jo dumme som brød når det gjelder kost og ernæring, og gidder ikke en gang å PRØVE å sette seg inn i ting. Da fortjener dem nesten å være feite altså.. Koz fra enda en medsøster! Anonymous poster hash: 40054...908 21
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Kan jo ikke nekte for at TS har temmelig mange gode poeng da! Man kan jo bli småsprø av sånne damer. Og "alle" skylder på stoffskiftet. Og de lyver og lyver til seg selv. Men det verste er mangelen på kunnskap. Mange er jo dumme som brød når det gjelder kost og ernæring, og gidder ikke en gang å PRØVE å sette seg inn i ting. Da fortjener dem nesten å være feite altså.. Koz fra enda en medsøster! Anonymous poster hash: 40054...908 Ja, det er rimelig tafatte greier. Unnskyldningen "stoffskifte" er jo en gammel slager. Klemzi! Anonymous poster hash: 6bc05...6fa
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor så sinna? Er du misunnelig på dem som spiser det de har lyst på og har fine former, mens du er superfornuftig og skrumper inn som en sur liten rosin? Kanskje du burde snakke med noen i stedet for å ytre elendigheten din her på forumet? Suzz og klemz fra en medsøster. Anonymous poster hash: caede...717 Har du ikke lest det TS skriver? Misunnelig? Nei, hun er provosert (neida, ikke provosert, irritert kanskje) over klagingen fra disse som spisr alt de kommer over pg har for store former (i følge seg selv) Anonymous poster hash: a0b62...c52 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Jeg kan selvfølgelig se hva du mener, men med dette innlegget tror jeg ikke du motiverer, tvert i mot tror jeg du sårer. Mange som prøver å slanke seg har kanskje ikke så mye viljestyrke eller kunnskap, en farlig kombinasjon. Det er ikke alt det bare er å la være heller, noen blir nok avhengig av fet mat og sukker. Da må man ta tak i dette samtidig, ellers er man like langt. Jeg syntes du bør slutte å la deg provosere så innmari, det fører vel ikke noe godt med for deg heller. Og den drittkastingen enkelte her driver med frem og tilbake, er direkte mobbing. Ikke spark noen som ligger nede. Anonymous poster hash: 51350...6a3 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Uffda *knis*. Jeg syntes dette var morsomt å lese. Og jeg tror at veldig mange er tjent med å være ærlige med seg selv om hvorfor de aldri går ned i vekt. OM man skal ned i vekt bestemmer en jo sjøl, men alle de som styrer på med dietter og slanking og tilsynelatene ikke skjønner bæret av hvorfor kiloene sitter som støpt kan jo lese dette og kanskje humre litt i selvinnsiktens lys. Anonymous poster hash: 199aa...6d2 3
Pringle Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Men det kreves ikke voldsomt mye kunnskap om ernæring, og veldig lite viljestyrke for å gå ned i vekt! Det er bare å registrere samvittighetsfullt og være tålmodig, så kommer resultatene av seg selv. Den kunnskapen som mange mangler, er dog veldig viktig å få på plass: hvordan det vi spiser påvirker appetittregulering og generelt velvære og overskudd, samt hvordan tenke og spise som en normalvektig. 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Du spiser Freia nå, du Anonymous poster hash: 6bc05...6fa Nei jeg er allerede mett etter å ha spist to plater med Nidar Bergene, en pose potetgull og to feite koteletter stekt i smult. Du kan få Freiaen jeg har i skapet, så blir du sikkert litt blidere og litt mindre provosert og frustrert Har du ikke lest det TS skriver? Misunnelig? Nei, hun er provosert (neida, ikke provosert, irritert kanskje) over klagingen fra disse som spisr alt de kommer over pg har for store former (i følge seg selv) Anonymous poster hash: a0b62...c52 Næh? Er TS littegranne irritert sier du? Over klagingen til andre medsøstre? Ja da er det bare en ting å gjøre; klage litt selv Hun har min fulle medfølelse, for det må være vondt å la seg provosere og irritere av det fremmede skriver om egen kropp på et forum Håper du snart føler deg bedre, TS! Anonymous poster hash: caede...717 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 Jeg kan selvfølgelig se hva du mener, men med dette innlegget tror jeg ikke du motiverer, tvert i mot tror jeg du sårer. Mange som prøver å slanke seg har kanskje ikke så mye viljestyrke eller kunnskap, en farlig kombinasjon. Det er ikke alt det bare er å la være heller, noen blir nok avhengig av fet mat og sukker. Da må man ta tak i dette samtidig, ellers er man like langt. Jeg syntes du bør slutte å la deg provosere så innmari, det fører vel ikke noe godt med for deg heller. Og den drittkastingen enkelte her driver med frem og tilbake, er direkte mobbing. Ikke spark noen som ligger nede.Anonymous poster hash: 51350...6a3 Mennesker har et konstant behov for ha rett og det å føle seg bra. De aller fleste er klar over hvor de gjør feil, men har vansker med å godta det. Unnskyldningene letter på de negative følelsene rundt slankingen og det som er vanskelig rundt prosessen. Å spise 700 kcal i flere uker uten å gå ned i vekt, er umulig. Det skjønner de også Anonymous poster hash: 6bc05...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 Nei jeg er allerede mett etter å ha spist to plater med Nidar Bergene, en pose potetgull og to feite koteletter stekt i smult. Du kan få Freiaen jeg har i skapet, så blir du sikkert litt blidere og litt mindre provosert og frustrert Næh? Er TS littegranne irritert sier du? Over klagingen til andre medsøstre? Ja da er det bare en ting å gjøre; klage litt selv Hun har min fulle medfølelse, for det må være vondt å la seg provosere og irritere av det fremmede skriver om egen kropp på et forum Håper du snart føler deg bedre, TS! Anonymous poster hash: caede...717 ååå, snill. Klemmepå, men vil ikke ha sjokkisen. Spiste litt sjokkis i går, holder det:) Anonymous poster hash: 6bc05...6fa
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 For en lavpannet tråd. Og nei, jeg føler meg ikke truffet, sånn at det er avklart. Hadde det vært råd og tips dere kom med, så hadde ikke budskapet vært helt feil, men dette er regelrett utdriting, og jeg mistenker at dere ikke vil hjelpe noen. Det er mye sannhet i det en bruker skrev i en tråd om overvekt her en gang, at hvilken som helst taper visst kan føle seg bedre ved å tråkke på overvektige. Anonymous poster hash: c43f5...20f 12
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #18 Skrevet 26. januar 2014 ååå, snill. Klemmepå, men vil ikke ha sjokkisen. Spiste litt sjokkis i går, holder det:) Anonymous poster hash: 6bc05...6fa Ja du er tapper! Ser du bruker en liten smiley på slutten der, så det hjalp nok med litt sjokkis. Feit bollekinnklem herfra Anonymous poster hash: caede...717
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #19 Skrevet 26. januar 2014 For en lavpannet tråd. Og nei, jeg føler meg ikke truffet, sånn at det er avklart. Hadde det vært råd og tips dere kom med, så hadde ikke budskapet vært helt feil, men dette er regelrett utdriting, og jeg mistenker at dere ikke vil hjelpe noen. Det er mye sannhet i det en bruker skrev i en tråd om overvekt her en gang, at hvilken som helst taper visst kan føle seg bedre ved å tråkke på overvektige. Anonymous poster hash: c43f5...20f TS her Jeg har ingenting i mot overvektige. Det er flotte mennesker blant dem også, og jeg har full forståelse for at det kan være vanskelig å gå ned i vekt. Det er den åpenlyse klagingen på at de ikke går ned i vekt og har prøvd "alt" som er litt tullete. For om du spiser i underskudd i flere måneder og går opp i vekt, da gjør du noe galt. Da har du ikke _bare_ spist kyllingfilet og grønnsaker Anonymous poster hash: 6bc05...6fa 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #20 Skrevet 26. januar 2014 Ja du er tapper! Ser du bruker en liten smiley på slutten der, så det hjalp nok med litt sjokkis. Feit bollekinnklem herfra Anonymous poster hash: caede...717 calm down Anonymous poster hash: 6bc05...6fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå