Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem som lett blir sittende på internett i timesvis når jeg først starter. Tipper jeg bruker minst 4 timer på nettet om dagen. Jeg sløser mest tid på nettnyheter, memes og facebook. Ellers leser jeg en del artikler om forskjellige ting eller er på youtube. Spiller aldri data, og ser skjeldent serier, men jeg klarer å sløse mye av fritida mi på dataen/ipaden/mobilen for det. Jeg har et skikkelig I-landsproblem x)

Hvor mye tid bruker du på nettet om dagen og hvilke sider er du mest på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker altfor mye tid, "enkelt og greit". Facebook, nyheter, KG blant annet

• Liker 1
Skrevet

Ah, altfor mye til tider. Når man først har kommet seg inn på KG, reddit og youtube, går timene utrolig fort! Kan gjerne sitte 4 timer i strekk :plystre:

Men kommer jo an på hvor mye tid jeg har "til overs" da

Skrevet

Haha, det er godt å høre at jeg ikke er den eneste x)

Skrevet

Alt for mye her også.

En del tid på fb og ulike forum. Men også mye tid på youtube, leser ulike artikler, deltar på noen nettkurs + at det også er erstatning for TV'n så ser på noen serier etc

Skrevet (endret)

De dagene jeg ikke er på skolen (og ikke er i byen hvor jeg egentlig bor) så bruker jeg 10-12 timer. Har hverken tv eller sosial omgangskrets.

Facebook, nyheter, streamer serier, kvinneguiden, all slags merkelige blogger, etsy.com, ebay.com, youtube, radio.

Endret av Salmonella
Gjest shockgirl
Skrevet

Altfor mye. Derfor har jeg slettet meg fra facebook og andre "sosiale" nettsteder.

Nå sjekker jeg bare mail, nettaviser, og ser på litt serier på viaplay (har ikke tv).

Skrevet

Sjekker jo innom både FB og KG flere ganger dagen fra både pc og mobil, ser på Netflix via PS3, hører på musikk via Spotify, sjekker nettaviser, blogger, researcher for studiene, surfer :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...