Spiremor Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #1421 Del Skrevet 19. januar 2015 I dag var jeg i byen og møtte Malicious. Vi skulle møtes for lunsj, og endte opp med å sitte i tre og en halv time! Er rart hvordan tiden flyr i godt selskap Snakket om alt mulig rart, fra graviditet og forventninger rundt baby til jobb og bolig. Er så greit når man ikke føler at det er dumt å snakke om og spørre om graviditetsrelaterte ting! Det er jo ikke så interessant samtaleemne for single, barnløse venninner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 20. januar 2015 #1422 Del Skrevet 20. januar 2015 Åh, jeg leste også alt mulig da jeg begynte å tenke på barn. Og det var lenge før gubben ble med på planen.. Har dere snakket om forventninger og sånt rundt prosessen? Vi har snakka en del om det i det siste Han har ønsket seg barn lenge, men det har bare ikke passa før pluss at jeg ikke har følt meg klar. Har bare fått mer og mer lyst på barn de siste par årene Har også snakka litt med noen jeg kjenner som fikk barn ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1423 Del Skrevet 20. januar 2015 Vi har snakka en del om det i det siste Han har ønsket seg barn lenge, men det har bare ikke passa før pluss at jeg ikke har følt meg klar. Har bare fått mer og mer lyst på barn de siste par årene Har også snakka litt med noen jeg kjenner som fikk barn ifjor. Ååå, det er en spennende tid når man begynner å planlegge seriøst å få barn! Selv om man kan ha tenkt tanken i mange år er det litt "skummelt" når planen settes ut i live, hehe. Her tok det fem mnd med veldig rare sykluser før spiren satt, tror vi kan være å regne som heldige som klarte det såpass fort. Håper det går fort for dere også når dere setter igang med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 20. januar 2015 #1424 Del Skrevet 20. januar 2015 Så gøy med preggers date 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 #1425 Del Skrevet 20. januar 2015 Åå det hørtes koslig ut! jeg har ingen gravide veninner, men har vel 2-3 som snart skal begynne å prøve. Så blir litt babyprat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1426 Del Skrevet 20. januar 2015 OMG, i dag er jeg høygravid!! Det er jo helt utrolig! Har kjent en del vondter i det siste, og lurer på om det kan være nedpress? Kjennes på en måte som om lillemor prøver å dytte hodet ned i bekkenet, men bommer litt og treffer beinet rundt kanten istedet. Er i alle fall som om noe stort gnisser mot bekkenbeinet på framsiden, og det er jaggu ikke godt! Bra det ikke er så lenge igjen nå I går skulle vi gå en liten tur, og tenkte at snøen som falt gjorde det mindre glatt. Jeg klarte å finne den ENE plassen det var glatt, og sklei skikkelig Klarte å komme meg fra det uten å faktisk falle, men strakk godt i en del muskler og sener som har fått lite bevegelse den siste tiden, hehe. Turen ble kortet kraftig ned, for det ble etterhvert ganske stivt og ømt i halebeinet, noe som også kjennes i dag. Så dagens planer om storvask og masse praktisk arbeid blir satt på vent.. Skal prøve å få gjort noen småting som ikke innebærer noe særlig med løft og sånt i alle fall, men det blir nok mest avslapning. Det må vel være lov nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1427 Del Skrevet 20. januar 2015 Så gøy med preggers date Åå det hørtes koslig ut! jeg har ingen gravide veninner, men har vel 2-3 som snart skal begynne å prøve. Så blir litt babyprat Ja, det var superkoselig!! Er så moro å snakke om babyer, selv om jeg skjønner at "utenforstående" blir lei Gleder meg til alle her inne har poppet, og vi kan kose oss med småttisene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 20. januar 2015 #1428 Del Skrevet 20. januar 2015 Det er så absolutt lov å slappeav litt mer når man er høygravid altså! Nå er det ikke så alt for lenge igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1429 Del Skrevet 20. januar 2015 Må bare legge ved et lite bildet av tuten min i dag ^_^ Da jeg sto opp syntes jeg den hadde sunket veldig fra tidligere, men jeg ser jo at bildet viser at den er ganske "overalt" likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 20. januar 2015 #1430 Del Skrevet 20. januar 2015 Ååå, det er en spennende tid når man begynner å planlegge seriøst å få barn! Selv om man kan ha tenkt tanken i mange år er det litt "skummelt" når planen settes ut i live, hehe. Her tok det fem mnd med veldig rare sykluser før spiren satt, tror vi kan være å regne som heldige som klarte det såpass fort. Håper det går fort for dere også når dere setter igang med prøvingen Mannen min har plutselig blitt litt redd for at han skal bliben dårlig far osv.. Men jeg vet at han blir en fantastisk far. Sier til han at det er nok normalt å være litt redd. Er på mobil, så vet ikke hvordan man siterer flere innlegg, men så koselig med ordentlig babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. januar 2015 #1431 Del Skrevet 20. januar 2015 Gratulerer med høygravid! Kjempefin mage. Det er skummelt med isen som ligger og lurer under snøen, brodder hjelper ikke heller.. Bra du klarte å holde deg på beina, så får vi håpe at vondtene går over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #1432 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurraaaa, høygraviid Og for en fiiin mage du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1433 Del Skrevet 20. januar 2015 Mannen min har plutselig blitt litt redd for at han skal bliben dårlig far osv.. Men jeg vet at han blir en fantastisk far. Sier til han at det er nok normalt å være litt redd. Er på mobil, så vet ikke hvordan man siterer flere innlegg, men så koselig med ordentlig babymage Jeg tror nok alle kjenner litt på den følelsen av å være redd for å gjøre noe feil. Men det går jo bra likevel. Det er jo kanskje et godt tegn at han er redd for å gjøre noe feil, det kan jo bety at han kommer til å bli en ekstra flink pappa som stiller opp for babyen sin? Takk Gratulerer med høygravid! Kjempefin mage. Det er skummelt med isen som ligger og lurer under snøen, brodder hjelper ikke heller.. Bra du klarte å holde deg på beina, så får vi håpe at vondtene går over... Takk! Ja, broddene hadde ikke kommet seg langt nok ned mot isen om jeg så hadde hatt dem på meg. Gubben fikk seg en god latter, da, jeg så visst ganske så morsom ut Føler meg bedre, for nå er det en veeeldig rolig dag på gang her! Hurraaaa, høygraviid Og for en fiiin mage du har Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1434 Del Skrevet 20. januar 2015 Ooog vi har fått varmtvann igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #1435 Del Skrevet 20. januar 2015 Ooog vi har fått varmtvann igjen!! Juhuuuu Skal det feires med en vaaarm dusj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1436 Del Skrevet 20. januar 2015 Juhuuuu Skal det feires med en vaaarm dusj? Etterhvert, jeg må bare rydde meg vei fram til dusjen Vi driver med rydding og vasking av badet, noe som innebærer at absolutt alt som var inne i skap og hyller nå står utover andre steder mens vi vasker Skal prøve å få ordnet litt på badet etterhvert, sånn at mannen blir glad når han kommer hjem til litt mindre rot, hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 #1437 Del Skrevet 20. januar 2015 Fin mage! <3 Si meg.. Er det jeans du har klippet om til en shorts eller? Digger de trusene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 #1438 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for høygravid!! Og nydelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #1439 Del Skrevet 20. januar 2015 Hent snøskuffa og måk vei? Hihi ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 #1440 Del Skrevet 20. januar 2015 I dag var jeg i byen og møtte Malicious. Vi skulle møtes for lunsj, og endte opp med å sitte i tre og en halv time! Er rart hvordan tiden flyr i godt selskap Snakket om alt mulig rart, fra graviditet og forventninger rundt baby til jobb og bolig. Er så greit når man ikke føler at det er dumt å snakke om og spørre om graviditetsrelaterte ting! Det er jo ikke så interessant samtaleemne for single, barnløse venninner Det var så koselig! Vi må gjøre det snart igjen Det er så utrolig mye man kan snakke om når man er gravid, også ekle ting, haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå