Spiremor Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1401 Skrevet 17. januar 2015 Og så glemte jeg å si at vi har sett Dallas Buyers Club i kveld. Den anbefales!!
malicious Skrevet 17. januar 2015 #1402 Skrevet 17. januar 2015 Og så glemte jeg å si at vi har sett Dallas Buyers Club i kveld. Den anbefales!! Jaa-aa! Det er en god film!
lillemeg90 Skrevet 18. januar 2015 #1403 Skrevet 18. januar 2015 Tror ikke det var meg, men det hørtes godt og friskt ut! Dallas buyers club er kjempebra!! Har dere sett hvor mye de gikk ned i vekt til de rollene? :o
Spiremor Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1404 Skrevet 18. januar 2015 Tror ikke det var meg, men det hørtes godt og friskt ut! Dallas buyers club er kjempebra!! Har dere sett hvor mye de gikk ned i vekt til de rollene? :o Jeg vet ikke hvor mange kilo de gikk ned, men de var sykt tynne..! Ble sjokkert et par ganger underveis, det var jo direkte vondt å se på :/
lillemeg90 Skrevet 18. januar 2015 #1405 Skrevet 18. januar 2015 Jeg vet ikke hvor mange kilo de gikk ned, men de var sykt tynne..! Ble sjokkert et par ganger underveis, det var jo direkte vondt å se på :/ Jeg mener å ha lest at han hovedrollen veide rundt 37 kg og han andre rundt 30. Er jo hårreisende!
malicious Skrevet 18. januar 2015 #1406 Skrevet 18. januar 2015 Jeg mener å ha lest at han hovedrollen veide rundt 37 kg og han andre rundt 30. Er jo hårreisende! Sykt at de har klart å gå sånn inn i rollene!
MissStiles Skrevet 18. januar 2015 #1407 Skrevet 18. januar 2015 Og så glemte jeg å si at vi har sett Dallas Buyers Club i kveld. Den anbefales!! Den er bra!! Fikk de ikke begge to en Oscar eller Golden Globe for den filmen?
Spiremor Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1408 Skrevet 18. januar 2015 Den er bra!! Fikk de ikke begge to en Oscar eller Golden Globe for den filmen? Jeg vet ikke, det var i alle fall nominasjoner ute og gikk
Spiremor Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1409 Skrevet 18. januar 2015 Av en eller annen grunn har vi nesten ikke noe varmtvann i blokka vår i dag. Da jeg dusjet i stad måtte jeg skru opp temperaturen ganske kraftig for å ikke fryse. Og jeg fikk ikke vasket teflonpanna, så jeg er glad vi hadde en stekepanne til som vi kunne steke pannekaker i. Nå har vi ryddet ut av alle badehyller for å ta en skikkelig vask og opprydding, men det er for kaldt vann til å ta selve vaskingen i dag. Håper det er bedre i morgen! Vi har vært noen timer i byen i dag, og jeg kjenner at halebeinet og korsryggen streiker litt nå. Om jeg havner på gulvet av en eller annen grunn, kan det bli tungt å komme meg opp igjen Føler meg litt som en skilpadde, for om jeg havner flatt på ryggen på gulvet har jeg problemer med å komme meg rundt og opp
Teriyaki Skrevet 18. januar 2015 #1410 Skrevet 18. januar 2015 Jeg føler meg tidvis som en hvalross når jeg skal snu meg om natten.. Får håpe det er bedre med varmtvann i morgen.
Shinigami Skrevet 18. januar 2015 #1411 Skrevet 18. januar 2015 Jeg er ny i denne tråden, men har lyst til å følge litt med på graviditetsdagbøker nå
Lilleninja Skrevet 19. januar 2015 #1412 Skrevet 19. januar 2015 Å snu seg i senga har gått fra "U-sving" til "5-punkts sving"
missdior Skrevet 19. januar 2015 #1413 Skrevet 19. januar 2015 Min snuing foregår som regel med at jeg dytter meg selv opp på kne før jeg bare ramler over på den tiltenkte siden Er ikke den filmen dere snakker om veldig trist? Tror ikke jeg skal utsette meg selv for noe sånt akkurat nå, får spare en til en senere anledning
Spiremor Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #1414 Skrevet 19. januar 2015 Jeg føler meg tidvis som en hvalross når jeg skal snu meg om natten.. Får håpe det er bedre med varmtvann i morgen. Haha, man føler seg ikke særlig grasiøs når man må vugge fram og tilbake for å få beina utenfor sengekanten Får håpe vi blir noen smekre, elegante gaseller når de små er ute! Vi har litt mer varmtvann i dag, men mistenker at vi må ta i bruk vannkokeren i kveld for å få vasket skapet og hyllene på badet. Vaktmesteren skal sjekke blandebatteriene i oppgangen vår på torsdag, så de vet at vannet ikke er helt i orden. Men sånn som nå har det ikke vært på mange måneder.. Får håpe det ikke blir veldig kaldt å dusje i morgen tidlig Da må jeg vaske håret, så da står jeg lenger i dusjen enn når jeg bare vasker kroppen.
Spiremor Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #1415 Skrevet 19. januar 2015 Jeg er ny i denne tråden, men har lyst til å følge litt med på graviditetsdagbøker nå Hei, og ! Hyggelig med nye "fjes"! Er på mobil, så jeg ser ikke eventuelle signaturer. Er du også gravid?
Spiremor Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #1416 Skrevet 19. januar 2015 Min snuing foregår som regel med at jeg dytter meg selv opp på kne før jeg bare ramler over på den tiltenkte siden Er ikke den filmen dere snakker om veldig trist? Tror ikke jeg skal utsette meg selv for noe sånt akkurat nå, får spare en til en senere anledning Den er trist, ja. Handler om en som får vite at han har hiv, og hans kamp om medisiner og kunnskap rundt sykdommen. Den er visst basert på en ekte person. Jaren Leto er helt fantastisk i filmen!
Focklop Skrevet 19. januar 2015 #1417 Skrevet 19. januar 2015 Hihi, jeg som spiste epler med vaniljekesam :D kjempegodt!! Flink husmor som syr! Jeg eier ikke nål og tråd og godt er det det får svigermor ta seg av xD
Shinigami Skrevet 19. januar 2015 #1418 Skrevet 19. januar 2015 Hei, og ! Hyggelig med nye "fjes"! Er på mobil, så jeg ser ikke eventuelle signaturer. Er du også gravid? Hei, så hyggelig Jeg er ikke gravid, men planlegger å bli det Er helt besatt av å lese om graviditet for tiden, hehe
Spiremor Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #1419 Skrevet 19. januar 2015 Hihi, jeg som spiste epler med vaniljekesam :D kjempegodt!! Flink husmor som syr! Jeg eier ikke nål og tråd og godt er det det får svigermor ta seg av xD Det tipset var helt fantastisk!! Skal spise masse av det i morgen også Har kun sydd for å fikse ting, da, det er mange år siden jeg hadde syfag på skolen. Husker ingenting omtrent, men jeg har symaskin. Så om jeg får ånden over meg kan jeg i alle fall prøve meg fram
Spiremor Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #1420 Skrevet 19. januar 2015 Hei, så hyggelig Jeg er ikke gravid, men planlegger å bli det Er helt besatt av å lese om graviditet for tiden, hehe Åh, jeg leste også alt mulig da jeg begynte å tenke på barn. Og det var lenge før gubben ble med på planen.. Har dere snakket om forventninger og sånt rundt prosessen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå