Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så gøy å lese!:) kjedelig å høre at det føles tungt nå, godt du slipper å tenke på jobb fremover:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er veldig glad for at jeg kan konsentrere meg om å slappe av og å gjøre ferdig det siste før baby kommer uten å måtte tenke på jobb :)

Skrevet

Ja, jeg er veldig glad for at jeg kan konsentrere meg om å slappe av og å gjøre ferdig det siste før baby kommer uten å måtte tenke på jobb :)

Det forstår jeg veldig godt. Nyter du det?

Jeg er veldig spent på om jeg klarer å jobbe helt frem til permisjonen min starter. Selv om det kun er 50%. Fortsatt 4 uker igjen med jobb.

Skrevet

Det forstår jeg veldig godt. Nyter du det?

Jeg er veldig spent på om jeg klarer å jobbe helt frem til permisjonen min starter. Selv om det kun er 50%. Fortsatt 4 uker igjen med jobb.

Jeg savner barna i barnehagen, men nyter det å ikke måtte stå opp så tidlig lenger. Trenger jo mye mer søvn også, kjenner at jeg helst bør hvile midt på dagen i tillegg.

Jeg trodde jo før at jeg skulle jobbe fullt helt til jeg gikk ut i permisjon, for det er jo det jeg ønsket. Men etterhvert måtte jeg bare lytte til kroppen. Du må gjøre det samme hvis du kjenner at du trenger mer hvile :hug:

Skrevet

Wohoo, jeg har fått innvilget permisjonspenger fra Nav! Vi skal riktignok knote litt med opplegget pga ferie og ulønnet perm, men vi får bare legge inn søknader på det underveis :)

I tillegg har jeg fått hentelapp for Libero-pakken. Hvis jeg klarer å bære den skal jeg prøve å få hentet den ut etterpå.

Nå er det først time hos fysioterapeuten, deretter skal jeg møte samboeren min i banken. Vi skal nemlig se på muligheten for bedre rente på lånet vi har nå, samt få lånebevis for nytt boliglån og billån. Vi vil jo helst ha bil før jenta vår kommer, og i tillegg er gubben mer enn klar nok for å kjøpe større bolig. Så jeg er spent på hva de sier :nigo:

Skrevet

Gratulerer!! Så bra!! Jeg har heller ikke begynt å tenke på ferien og ulønnet permisjon enda men tar det etter hvert.

Så spennende da! Vi skal også kjøpe bil før jenta kommer. Forhåpenligvis.

Hvor stor leilighet har dere nå?

Skrevet

Så spennende dag for dere da! Jeg så her om dagen at vi visstnok har laveste rente av alle bankene for tiden :nigo: Vi har bil, men burde nok ha kjøpt en som er større. Mulig vi drøyer bilkjøp til høsten i så fall...

Skrevet

Lykke til i banken! Føler vi fulgte den typiske rekkefølgen med leilighet i 2012, så hund noen måneder senere, hus februar 2014... Kom ikke som noe sjokk for de rundt oss da testen viste positiv uka etter vi skaffet stasjonsvogn, men bilkjøpet var faktisk først og fremst for hunden sin del :fnise:

Skrevet

Oh! Da får jeg kanskje hentelapp på min snart også! Spent på hva det er i boksen :)

Skrevet

Hvordan gikk det i banken? Spennende med bilkjøp! Har dere noen i sikte?:)

Skrevet

Gratulerer!! Så bra!! Jeg har heller ikke begynt å tenke på ferien og ulønnet permisjon enda men tar det etter hvert.

Så spennende da! Vi skal også kjøpe bil før jenta kommer. Forhåpenligvis.

Hvor stor leilighet har dere nå?

Vi bor nå i en treroms på 70 kvm. Så den er ikke egentlig så veldig liten, men vi ser at det blir litt trangere enn vi ønsker. Dessuten vil vi ha eget kontor/gjesterom og eget barnerom. Foreløpig er planen at senga hennes havner på kontoret/gjesterommet når hun skal flytte på eget rom. Forhåpentligvis slipper vi det og kan heller gi henne sitt eget rom :nigo:

Skrevet

Lykke til i banken! Føler vi fulgte den typiske rekkefølgen med leilighet i 2012, så hund noen måneder senere, hus februar 2014... Kom ikke som noe sjokk for de rundt oss da testen viste positiv uka etter vi skaffet stasjonsvogn, men bilkjøpet var faktisk først og fremst for hunden sin del :fnise:

:fnise: Nå må hunden bare se seg nødt til å dele på plassen ;)

Skrevet

Oh! Da får jeg kanskje hentelapp på min snart også! Spent på hva det er i boksen :)

Ja, du får den nok hvert øyeblikk! :) Jeg trodde først det var reklame, for hentelappen ser ut som et postkort med Libero-bilder på. Den var overraskende liten, men jeg syns innholdet sto til størrelsen :)

Skrevet

Hvordan gikk det i banken? Spennende med bilkjøp! Har dere noen i sikte?:)

Det gikk supert! Vi fikk ny, gunstig rente på lånet vi allerede har (2,9%!), skaffet lånebevis på billån og fikk beregnet hva vi kan se på av boliger. Om vi får behov, vil banken utstede lånebevis for det også. Kunne ikke ha gått bedre! :nigo:

Skrevet

Det gikk supert! Vi fikk ny, gunstig rente på lånet vi allerede har (2,9%!), skaffet lånebevis på billån og fikk beregnet hva vi kan se på av boliger. Om vi får behov, vil banken utstede lånebevis for det også. Kunne ikke ha gått bedre! :nigo:

Så bra :D kan anbefale ford focus altså;)

Skrevet

Da skal jeg nevne den for mannen. Det er han som er klar på hva vi skal ha og ikke, jeg har virkelig ikke peiling på bil :P

Skrevet

Det er det flere som har sagt til oss og. Så vi skal se på en ford focus til helga.

Skrevet

Vi bor nå i en treroms på 70 kvm. Så den er ikke egentlig så veldig liten, men vi ser at det blir litt trangere enn vi ønsker. Dessuten vil vi ha eget kontor/gjesterom og eget barnerom. Foreløpig er planen at senga hennes havner på kontoret/gjesterommet når hun skal flytte på eget rom. Forhåpentligvis slipper vi det og kan heller gi henne sitt eget rom :nigo:

Da har dere litt større leilighet enn oss. Vi bor på 61 kvm. Så vi kommer også til å se etter større leilighet men ikke før etter at vi er ferdig med permisjonen. Orker ikke flytting med en liten baby.

Våken du og???

Skrevet

Signerer Ford Focus, altså :jepp: Vi kjøpte oss en 2010-modell i november (tror jeg det var), og er storfornøyd med den :)

Vi har ca. 48 kvadratmeters leilighet, vi :sjenert: ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...