Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm, da får jeg droppe å kjøpe den på Clas Ohlson og heller kjøpe på apoteket. Jeg bare googlet gallesåpe, og CO var første forhandler jeg fant.

Det blir nok bananspising her i gården også, får sørge for å bløtlegge klær som har blitt skitne litt fort etter at hun har spist ferdig ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åja, den er jeg med på! Enkelte ganger er det skikkelig pain mens andre ganger merkes nesten ikke rivinga :P tror jeg tar en vokserunde eller to før fødsel

Er det ikke litt pinlig da? Jeg mener, å ligge gge der blottlagt?

Ser for meg det ikke er det samme som under fødsel når man overhodet ikke bryr seg. :P

Endret av Teriyaki
Skrevet

Har du placenta previa (er det korrekt term, forresten)? Håper den har trukket seg opp!

Og apropos voksing, det er ikke min stil heller :haar: Da får det heller bare gro igjen (men enn så lenge går det greit med høvelen ;) )

Skrevet

Ser for meg det ikke er det samme som under fødsel når man overhodet ikke bryr seg. :P

Jeg dro med søsteren min, og hun som vokset oss var veldig hyggelig. Litt rart å blotte seg sånn, men det gikk overraskende greit. Får håndkle over det som ikke trenger å vises ;)

Skrevet

Har du placenta previa (er det korrekt term, forresten)? Håper den har trukket seg opp!

Og apropos voksing, det er ikke min stil heller :haar: Da får det heller bare gro igjen (men enn så lenge går det greit med høvelen ;) )

Kunne ikke finne medisinsk beskrivelse i papirene mine bortsett fra "dyptliggende placenta". Krysser fingrene for morgendagen!

Skal prøve å shave etterpå, men har en følelse av at jeg må gi helt opp nå :P

Skrevet (endret)

Hvordan gikk det på ultralyd?:) håper den har flyttet seg!

Og hørtes fornuftig ut med 100% sykemelding:)

Edit: ser det er i morgen du skal... :)

Endret av lillemeg90
Skrevet

Hehe, stemmer at det er i morgen. Blir nok en oppdatering når jeg får svar!

• Liker 1
Skrevet

:jepp:

Skrevet

Kan jo si at det utvikler seg til et spesielt vennskap? :P Samme som helsepersonell så ser jo hudpleiere mye rart uansett. Husker min første gang helt uviten for mange år siden. "Ja, nå kan du snu deg på magen" EH JAVEL?? Tydeligvis vanlig og vokse BAK også.. DET var kleint et par ganger, men etterhvert heeeelt naturlig :ler: - morsomt at hun får se steder som typen ikke får se en gang.

• Liker 1
Skrevet

Krysser fingrene! Vi må holde kontakten nærme fødsel! Vi er jo vegg-i-vegg omtrent, ullevåll og ABC. tenk om vi føder samtidig. hihi!

• Liker 1
Skrevet

Kan jo si at det utvikler seg til et spesielt vennskap? :P Samme som helsepersonell så ser jo hudpleiere mye rart uansett. Husker min første gang helt uviten for mange år siden. "Ja, nå kan du snu deg på magen" EH JAVEL?? Tydeligvis vanlig og vokse BAK også.. DET var kleint et par ganger, men etterhvert heeeelt naturlig :ler: - morsomt at hun får se steder som typen ikke får se en gang.

Åh, jeg hadde dødd!!! :ler:

Skrevet

Åh, jeg hadde dødd!!! :ler:

Hehe, gjorde jeg også i begynnelsen. Nå er vi på hils på gata og klemmer i salongen! :P

Skrevet

Hehe, gjorde jeg også i begynnelsen. Nå er vi på hils på gata og klemmer i salongen! :P

Såpass. :P Jaja, kanskje dere etter hvert blir venninner på fritiden også da, men da blir det kanskje litt kleint å fortsette å ha henne som vokser kan jeg tenke meg.. :P

Skrevet

Krysser fingrene! Vi må holde kontakten nærme fødsel! Vi er jo vegg-i-vegg omtrent, ullevåll og ABC. tenk om vi føder samtidig. hihi!

Jaaa, da kan vi besøke hverandre på sykehuset og vise fram de små jentene våre! :nigo::rodmer:

Skrevet

Lykke til på UL idag!!

Skrevet

:ler:

Lykke til i dag :)

Skrevet

Jaaa, da kan vi besøke hverandre på sykehuset og vise fram de små jentene våre! :nigo::rodmer:

Hihi! Jaaaaa!! :)

Skrevet

Synd jeg ikke skal føde på Ullevål. Prøve å få til et barsel treff i Oslo da!!

Skrevet

Kan gravide også være med på barseltreff? :sjenert:

Lykke til på UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...