Spiremor Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1281 Skrevet 5. januar 2015 Hmm, da får jeg droppe å kjøpe den på Clas Ohlson og heller kjøpe på apoteket. Jeg bare googlet gallesåpe, og CO var første forhandler jeg fant. Det blir nok bananspising her i gården også, får sørge for å bløtlegge klær som har blitt skitne litt fort etter at hun har spist ferdig ^^
Teriyaki Skrevet 5. januar 2015 #1282 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Åja, den er jeg med på! Enkelte ganger er det skikkelig pain mens andre ganger merkes nesten ikke rivinga tror jeg tar en vokserunde eller to før fødselEr det ikke litt pinlig da? Jeg mener, å ligge gge der blottlagt? Ser for meg det ikke er det samme som under fødsel når man overhodet ikke bryr seg. Endret 5. januar 2015 av Teriyaki
Androide Skrevet 5. januar 2015 #1283 Skrevet 5. januar 2015 Har du placenta previa (er det korrekt term, forresten)? Håper den har trukket seg opp! Og apropos voksing, det er ikke min stil heller Da får det heller bare gro igjen (men enn så lenge går det greit med høvelen )
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1284 Skrevet 5. januar 2015 Er det ikke litt pinlig da? Jeg mener, å ligge gge der blottlagt? Ser for meg det ikke er det samme som under fødsel når man overhodet ikke bryr seg. Jeg dro med søsteren min, og hun som vokset oss var veldig hyggelig. Litt rart å blotte seg sånn, men det gikk overraskende greit. Får håndkle over det som ikke trenger å vises
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1285 Skrevet 5. januar 2015 Har du placenta previa (er det korrekt term, forresten)? Håper den har trukket seg opp! Og apropos voksing, det er ikke min stil heller Da får det heller bare gro igjen (men enn så lenge går det greit med høvelen ) Kunne ikke finne medisinsk beskrivelse i papirene mine bortsett fra "dyptliggende placenta". Krysser fingrene for morgendagen! Skal prøve å shave etterpå, men har en følelse av at jeg må gi helt opp nå
lillemeg90 Skrevet 5. januar 2015 #1286 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Hvordan gikk det på ultralyd? håper den har flyttet seg! Og hørtes fornuftig ut med 100% sykemelding:) Edit: ser det er i morgen du skal... Endret 5. januar 2015 av lillemeg90
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1287 Skrevet 5. januar 2015 Hehe, stemmer at det er i morgen. Blir nok en oppdatering når jeg får svar! 1
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #1288 Skrevet 5. januar 2015 Hehe, stemmer at det er i morgen. Blir nok en oppdatering når jeg får svar!
malicious Skrevet 5. januar 2015 #1289 Skrevet 5. januar 2015 Er det ikke litt pinlig da? Jeg mener, å ligge gge der blottlagt? Ser for meg det ikke er det samme som under fødsel når man overhodet ikke bryr seg. Kan jo si at det utvikler seg til et spesielt vennskap? Samme som helsepersonell så ser jo hudpleiere mye rart uansett. Husker min første gang helt uviten for mange år siden. "Ja, nå kan du snu deg på magen" EH JAVEL?? Tydeligvis vanlig og vokse BAK også.. DET var kleint et par ganger, men etterhvert heeeelt naturlig - morsomt at hun får se steder som typen ikke får se en gang. 1
malicious Skrevet 5. januar 2015 #1290 Skrevet 5. januar 2015 Hehe, stemmer at det er i morgen. Blir nok en oppdatering når jeg får svar! Krysser fingrene! Vi må holde kontakten nærme fødsel! Vi er jo vegg-i-vegg omtrent, ullevåll og ABC. tenk om vi føder samtidig. hihi! 1
Teriyaki Skrevet 5. januar 2015 #1291 Skrevet 5. januar 2015 Kan jo si at det utvikler seg til et spesielt vennskap? Samme som helsepersonell så ser jo hudpleiere mye rart uansett. Husker min første gang helt uviten for mange år siden. "Ja, nå kan du snu deg på magen" EH JAVEL?? Tydeligvis vanlig og vokse BAK også.. DET var kleint et par ganger, men etterhvert heeeelt naturlig - morsomt at hun får se steder som typen ikke får se en gang. Åh, jeg hadde dødd!!!
malicious Skrevet 5. januar 2015 #1292 Skrevet 5. januar 2015 Åh, jeg hadde dødd!!! Hehe, gjorde jeg også i begynnelsen. Nå er vi på hils på gata og klemmer i salongen!
Teriyaki Skrevet 5. januar 2015 #1293 Skrevet 5. januar 2015 Hehe, gjorde jeg også i begynnelsen. Nå er vi på hils på gata og klemmer i salongen! Såpass. Jaja, kanskje dere etter hvert blir venninner på fritiden også da, men da blir det kanskje litt kleint å fortsette å ha henne som vokser kan jeg tenke meg..
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1294 Skrevet 5. januar 2015 Krysser fingrene! Vi må holde kontakten nærme fødsel! Vi er jo vegg-i-vegg omtrent, ullevåll og ABC. tenk om vi føder samtidig. hihi! Jaaa, da kan vi besøke hverandre på sykehuset og vise fram de små jentene våre!
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #1296 Skrevet 6. januar 2015 Kan jo si at det utvikler seg til et spesielt vennskap? Samme som helsepersonell så ser jo hudpleiere mye rart uansett. Husker min første gang helt uviten for mange år siden. "Ja, nå kan du snu deg på magen" EH JAVEL?? Tydeligvis vanlig og vokse BAK også.. DET var kleint et par ganger, men etterhvert heeeelt naturlig - morsomt at hun får se steder som typen ikke får se en gang. Lykke til i dag
malicious Skrevet 6. januar 2015 #1297 Skrevet 6. januar 2015 Jaaa, da kan vi besøke hverandre på sykehuset og vise fram de små jentene våre! Hihi! Jaaaaa!!
MissStiles Skrevet 6. januar 2015 #1298 Skrevet 6. januar 2015 Synd jeg ikke skal føde på Ullevål. Prøve å få til et barsel treff i Oslo da!!
Nautika Skrevet 6. januar 2015 #1300 Skrevet 6. januar 2015 Kan gravide også være med på barseltreff? Lykke til på UL.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå