Gå til innhold

Kjære pappa, hvordan kunne du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette, grunnen til at jeg skriver dette er egentlig bare for å sette ord på tankene og følelsene mine...

Kjære pappa. Hvordan kunne du?

Hvordan kunne du bry deg mer om deg selv enn meg. Hvordan kunne du reise vekk og sperre deg inne i din egen verden? Hvordan klarte du nesten ikke å komme i konfirmasjonen min? Hvordan føles det å gå glipp av alle bursdagene mine, julaftene og alt det koselige en far og datter skulle ha opplevd sammen?Hvordan har du samvittighet til å nesten glemme din egen datter? Har du det egentlig godt med deg selv, pappa? Er det tungt å gå glipp av oppveksten min? Bryr du deg ikke?

Kjære pappa. Hvordan har det seg at du bare kan reise vekk og glemme det som virkelig betyr noe? Kjennes det bra å drikke hver kveld til du blir helt sanseløs? Betyr livet så lite for deg? Frykter du ikke døden, pappa? Tenker du ikke på de som sitter igjen? Har du innsett at du er alkoholiker nå, at du bruker mer penger på alkohol enn du gjør på oss andre? Blir du mer lykkelig av å drikke, kanskje? Hvorfor ringer du aldri, pappa? Jeg kan ikke huske den siste gangen jeg hørte stemmen din. Tenker du på meg i det heletatt?

Kjære pappa

En ting er eg sikker på
du kommer aldri igjen
nå har eg bare bilde av min aller beste venn

Anonymous poster hash: 98441...61b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, vet ikke helt hva jeg skal si, så jeg legger bare igjen en klem!

Skrevet

Klem til deg!

Noen mennesker klarer ikke å være foreldre dessverre:( Kanskje det kan hjelpe å tenke på at alkoholisme faktisk er en sykdom, og det ødelegger hjernen og hele personligheten. Håper du har hatt en god mamma hos deg<3

Anonymous poster hash: 015ef...f34

Skrevet

Faren din har det ikke bra. Prøv å være sympatisk istedet for bitter.

Anonymous poster hash: df12b...52b
Skrevet

:klem:

Skjønner at dette er kjempevanskelig. Det er viktig at du husker at dette ikke er din feil!! Du kunne ha vært den beste dattera i verden, han ville ha drukket. Du kunne vært den verste dattera i verden, han ville ha drukket. Sola skinner, han drikker. Det regner, han drikker. En alkoholiker finner alltid en grunn til å drikke uansett hva vi rundt gjør eller ikke gjør.

Men din feil er det ikke, at han ikke klarer å være far.

Anonymous poster hash: 57fd1...648
Gjest Heartbeat
Skrevet

Faren til min sønn har også glemt sin unge. Han er tilsylatende oppegående, har fin jobb, samboer og er en flott pappa for hennes barn, men har glemt sin egen...

Dere er mange som er glemte barn, dessverre. :hug::hug::hug:

Får vel bare si at det er de som taper på det !

Skrevet

Jeg er glad min far døde, så slipper jeg å bekymre meg mer, og jeg får tid og ro til meg selv.

Anonymous poster hash: d19d8...b84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...