AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jo... Det er sånn at jeg er interessert i en fyr. Vi har visst om hverandre et par år, men jeg har aldri sett på han som noe kjærestemateriale, før i sommer. Da traff vi hverandre på et par fester, helt tilfeldig, og flørtet mye. Dette er jo nå et halvt år siden... Tidlig i høst fikk jeg høre fra en felles venn av oss at han hadde sagt han var interessert i meg. Dumme meg gjorde ingenting med det da. Håpet bare at han skulle ta kontakt. Vet han er sjenert/forsiktig når det kommer til sånne ting, så jeg har ikke hørt noe fra han eller truffet han siden i sommer. For alt jeg vet så kan han ha truffet en annen jente. Ganske populær blant damene, desverre Skal jeg ta kontakt? Og hvordan? Han er selvføøølgelig ikke på FB. Noe som hadde gjort det hele veldig enkelt. Så da må jeg evt søke opp tlfnr hans og sende han en melding. Er det teit? Hva syns dere? Anonymous poster hash: 12b58...3f5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Hold en fest hos deg og inviter han med? Da har du en grunn til å sende melding og det er ikke alt for kleint som en dateforespørsel incase han har kjæreste osv. Anonymous poster hash: 6fe38...c3f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 God ide egentlig... Men jeg har desverre ikke noe særlig nettverk her, så jeg vil ikke invitere til fest...TS Anonymous poster hash: 12b58...3f5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jo... Det er sånn at jeg er interessert i en fyr. Vi har visst om hverandre et par år, men jeg har aldri sett på han som noe kjærestemateriale, før i sommer. Da traff vi hverandre på et par fester, helt tilfeldig, og flørtet mye. Dette er jo nå et halvt år siden... Tidlig i høst fikk jeg høre fra en felles venn av oss at han hadde sagt han var interessert i meg. Dumme meg gjorde ingenting med det da. Håpet bare at han skulle ta kontakt. Vet han er sjenert/forsiktig når det kommer til sånne ting, så jeg har ikke hørt noe fra han eller truffet han siden i sommer. For alt jeg vet så kan han ha truffet en annen jente. Ganske populær blant damene, desverre Skal jeg ta kontakt? Og hvordan? Han er selvføøølgelig ikke på FB. Noe som hadde gjort det hele veldig enkelt. Så da må jeg evt søke opp tlfnr hans og sende han en melding. Er det teit? Hva syns dere? Anonymous poster hash: 12b58...3f5 Er det ikke bare og sende en melding da? Hei hvordan går det lenge siden sist, hva skjer oss deg? eller noe sånt. For hva har du vel og tape? Eg er en gutt på 27 og eg hadde synes det hadde vært veldig kos og så en melding av ei eg er/har vært inntresert i. værste som skjer er at han har dame og du avvist og i værste fall synes han at du er litt rar men hva har det og si for viss du ikke har snakket med han siden i sommer er jo et halv år så går eg utifra at du ikke går rundt han hver eneste dag. Anonymous poster hash: 17e35...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå