AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har et lite problem, for jeg tror at en kollega liker meg! Vi er 20 og 22. Men han virker en del yngre enn 22.... Han henger etter meg hele tiden! Til og med når vi går tom for snakk, så bare står han der! Han prøver å tulle litt, men det blir bare teit. Han spør ofte hva jeg skal etter jobb, når jeg skal jobbe neste gang osv. Og forrige dag så sa jeg at jeg måtte sjekke når jeg sluttet og begynte de neste dagene. Det trengte jeg ikke, for det viste han allerede!!! Han husker omtrent alt jeg har sagt tidligere til han (pleier ikke folk å glemme litt, eller i alle fall late som de ikke vet ALT?) Han har også noen ganger prøvd å hinte frem om jeg har kjæreste eller ikke. Jeg har prøvd å snakke meg vekk, for jeg vil ikke at han skal vite at jeg er singel! Og jeg er ikke interessert! Hvordan skal jeg klare å "riste" han av meg? Han er jo hyggelig osv., men jeg orker ikke all diltingen osv. Anonymous poster hash: 6ab2b...3d5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Du kan jo dra en hvit løgn og si at du dater noen, neste gang han spør om du har kjæreste.. Eller forsøk å avvis sosialiseringen hans på en snill måte, si at det er hyggelig å prate men at du er nødt til å få jobbet litt nå feks (dere er jo på jobb:P) Prøv iallfall å ikke flørte eller gjøre annet som får ham til å misforstå og tro du er interessert. Anonymous poster hash: 98926...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå