AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Har lånetelefon nå og skjermen har vel rett og slett knust av seg selv! Jeg hadde den i hånda og drev med den, puttet den i jakkelomma og gikk ut i bilen. Når jeg tok den opp da var den sprukket opp i glasset ved der høyttaleren er... Han som ga den til meg sa vel egentlig selv at den var slarkete, beskyttelsen til ladehullet er feks. ikke bra og jeg kjenner at jeg ikke har noe særlig lyst til å betale noe for at skjermen sprakk! For det må jo være det som skjedde, klarer da ikke å knuse skjermen mens telefonen lå i lomma sammen med en lepomade Men hva gjør jeg hvis de begynner å kreve? Og hva kan de egentlig kreve for en gammel lånetelefon? Anonymous poster hash: c33d8...1af
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Ingen?Anonymous poster hash: c33d8...1af
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Jeg hadde bare gitt beskjed om at denne sprakk av helt normal behandling og lata som det ikke var mitt problem. Og HVIS de de begynte å gjøre seg vrange og kreve noe bare gitt klar beskjed om at denne fikk du vite var i dårlig stand ved overlevering og det er totalt uaktuelt at du skal dekke inn noe som helst. Anonymous poster hash: 319cf...b7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå