Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få ut litt frustrasjon....

Jeg og han jeg holder på med har holdt på en stund og jeg føler at det snart er på tide å ta det et skritt videre. Jeg har lenge prøvd å hinte, for å være sikker på at han også er interessert, og det er han!

Problemet er bare at han er så sinnsykt dårlig til å svare på meldinger. Han jobber og går på skole, så han er jo en del å gjøre. Men det er vel normalt å svare på en melding innen rimelig tid fordi om? Jeg kan feks. sende en melding og spørre om vi skal finne på noe senere på dagen/neste dag. Og så svarer han ikke. Helt ok hvis han ikke kan, men det er jo lov å svare?

Har tatt dette opp med han. Og han sier han skal skjerpe seg. Men virker ikke som det funker. Jeg er ikke sånn som sender tusenvis av meldinger hver dag, bare sånn det er sagt!

Og det er dette som gjør meg litt usikker. Jeg liker jo han, og jeg vet han liker meg. Men jeg er redd for at han fortsetter å være så elendig på disse meldingene hvis vi blir sammen. For det er jo ok å få svar på meldinger. Ellers går jeg å venter og venter, og så plutselig får jeg svar når det er for sent ol.

Hvordan kan jeg få han til å forstå det?

Anonymous poster hash: 7b70f...47a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er rett og slett bare dårlige på å sende meldinger, da må man plukke opp telefonen og gjøre som de gjorde på 90 tallet. Ringe!

Anonymous poster hash: 562e9...0d4
  • Liker 2
Skrevet

Er ofte jeg heller ikke svarer på meldinger, jeg kan være kjempe dårlig på det. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert i personen som skrev meldingen, men at det ikke er min kommunikasjonsform. Om det er noe får de ringe til meg.

Jeg ser mange som ikke klarer å vente med å sende en meld mens de er på kino, siter å spiser, trener, er på jobb, er mitt inni en samtale etc, og det synes jeg er kjempe irriterende. For all del, jeg skjønner at det kan være irriterende andre veien og, men ønsker du svar pronto så er det jo mer sjanse for det om du ringer..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enig med AB over her - ring han istedetfor å sitte og vente på meldinger. Det pleier å gå bra å ringe også.

Endret av Havbris
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det forventes i dag at vi skal være for tilgjengelig. Selv kan det gå lang tid før jeg svarer på en sms og det sier ingenting om hvor interessert jeg er. Hvis det er så viktig å få svar på noe så får du ta opp telefonen å ringe!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dette meldingshysteriet har tatt helt av. En av mine venninner driver stadig og sender meldinger for å avtale å treffes. Det blir ofte 10 meldinger (minst!) frem og tilbake før vi blir enige om tid og sted. Jeg prøver å ringe henne for å spare tid. Hun sier at vi kan tekstes. Herremin, det tar jo MYE lenger tid å tekste frem og tilbake istedet for å bare ringe?

Egentlig en ganske dustete greie. De fleste tekniske nyvinninger er jo for å spare tid og arbeid, ikke for å gjøre ting mer komplisert og tidkrevende.

Ring ham.

• Liker 1
Skrevet

Min kjære er også helt elendig på meldinger. Det er rett og slett en tapt sak. Det eneste som fungerer er å ringe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...