AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #21 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg bruker en fotkrem fra Scholl. Har prøvd utrolig mange håndkremer, men dette er den eneste som det holder om jeg bruker 1x daglig. Anonymous poster hash: c3ea7...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #22 Del Skrevet 27. januar 2014 L'occitaine sinAnonymous poster hash: 0f8c2...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #23 Del Skrevet 28. januar 2014 Denne http://www.iherb.com/Madre-Labs-Hand-Cream-With-Argan-Nut-Oil-Unscented-2-5-oz-71-g/38095 Aldri sett meg tilbake. Anonymous poster hash: 485d8...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #24 Del Skrevet 28. januar 2014 Dødehavskremer! Premier, gratiae, ahava.. whatever... Produktene fra dødehavet er iallefall de beste for mine hender! Anonymous poster hash: a5952...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 30. januar 2014 #25 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Endret 30. januar 2014 av fresia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 1. februar 2014 #26 Del Skrevet 1. februar 2014 Har problemer med tørr hud på hendene fordi jeg vasker dem så ofte, og er også plaget av eksem på vinteren. Bruker Neutrogena håndkrem for tia, og er veldig fornøyd. Om natta bruker jeg noen ganger å smøre skikkelig tykt på med enten den, eller rent Shea butter, og sove med hvite bomullshansker (fås kjøpt på apoteket). På den måten slipper jeg som oftest å få så mye eksem at jeg må bruke Hydrokortison. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 1. februar 2014 #27 Del Skrevet 1. februar 2014 Uten tvil eight hour cream fra Elizabeth Arden, den originale. Den er ganske fet, men trekker allikevel relativt fort inn i huden, bruker den over alt, hender, kinn, nesetupp, lepper og den funker fantastisk Litt stiv pris, men absolutt verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2019 #28 Del Skrevet 28. februar 2019 La roche posay cicaplast mains. den fukter, beskytter og varer lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå