AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Del Skrevet 26. januar 2014 Hva mener dere er verdens beste håndkrem? Jeg sliter så fælt med VELDIG tørre hender, ikke minst på vinteren, da jeg også kan få litt sprekker i fingertuppene. Har prøvd et utvalg kremer, f.eks L'occitane og Burt's bees, men har til gode å prøve "verdens beste håndkrem" som tar fullstendig knekken på tørrheten. Noen gode tips? Anonymous poster hash: dee39...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xelea Skrevet 26. januar 2014 #2 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg liker Soap & Glory Hand Food veldig godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 26. januar 2014 #3 Del Skrevet 26. januar 2014 God gammeldags nivea krem i boks. Smør tykt på før leggetid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Del Skrevet 26. januar 2014 Rohto Hadalabo Gokujyn Hyaluronic Acid Lotion Ikke helt håndkrem, passer minst like godt til ansiktet. Men hvis det faktisk er fukt du mangler så gir denne fukt! Og så er det litt morro å finne post fra Japan i postkassen.. (Men det er verdt å bestille fra andre siden av planeten) Anonymous poster hash: 9da9e...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 26. januar 2014 #5 Del Skrevet 26. januar 2014 Clarins sin er den beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstblader Skrevet 26. januar 2014 #6 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes "emerginC relief hand cream" er fantastisk. Hendene mine var som sandpapir når jeg testet den første gang. Etter et par dager hvor jeg smurte meg med den mange ganger om dagen, så var de blitt babymyke. De har fortsatt å holde seg myke så lenge jeg smører meg et par ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2014 #7 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg bruker olivenolje, smør et tynt lag før du legger deg. Myke hender over natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 26. januar 2014 #8 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg er veldig glad i Clarins sin, men min erfaring er at det viktigste ikke er hvilken krem man bruker med hvordan man behandler hendene. Det som virker for meg er å ikke gjøre huden avhengig av fuktighetskrem. Jeg smører kun når hendene er tørre, og da sitter jeg gjerne og maserer inn mye krem i lang tid, for eksempel forran TVen. Og så sover jeg med et tykt lag på. Så får huden hvilke fra krem på dagtid. Andre tips er - aldri fryse på hendene, alltid bruke handsker ute, alltid bruke vaskehandsker, aldri sprite hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg bruker olivenolje, smør et tynt lag før du legger deg. Myke hender over natta. Olivenolje bør man vær svært forsiktig med, det er ekstremt mye juks når det kommer til produksjonen av oljen. Så du kan egentlig aldri være sikker på at det faktisk er olivenolje i det hele tatt. Det var vel University of California som begynte med testing og fant ut at 70% av alt som er merket som olivenolje, ikke er olivenolje. Anonymous poster hash: 9da9e...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2014 #10 Del Skrevet 26. januar 2014 Olivenolje bør man vær svært forsiktig med, det er ekstremt mye juks når det kommer til produksjonen av oljen. Så du kan egentlig aldri være sikker på at det faktisk er olivenolje i det hele tatt. Det var vel University of California som begynte med testing og fant ut at 70% av alt som er merket som olivenolje, ikke er olivenolje. Anonymous poster hash: 9da9e...b13 I norge er det så strengt med hva man tar inn i landet at jeg aldri kan tenke meg at olje fra et kjent merke ikke er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 26. januar 2014 #11 Del Skrevet 26. januar 2014 God gammeldags nivea krem i boks. Smør tykt på før leggetid Den bruker jeg om kvelden, og om dagen bruker jeg Guerlain Super Aqua-Hands Anti-Aging Hand Cream Optimum Hydration Revitalizer-SPF 15. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #12 Del Skrevet 26. januar 2014 EOS Anonymous poster hash: 8bf9b...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 26. januar 2014 #13 Del Skrevet 26. januar 2014 Mentholatum håndkrem, klarer meg ikke uten! Eller så får du en veldig god en på Lush (www.lushnorge.no) som heter Lemony Flutter. Jeg er over gjennomsnittet hygienisk når det kommer til hender, og får veldig tørre og såre hender vinterhalvåret, og disse to gjør underverker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrkAnna Skrevet 26. januar 2014 #14 Del Skrevet 26. januar 2014 Bodyshop hemp hand protector (og raud apobase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #15 Del Skrevet 27. januar 2014 http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=154&spage=164&sspage=&c=&menu=43&pg=20&cat=&p=productinfo&artnr=10-027911 Extra Emollient Night Cream 60ml, veldig god krem som er vannfri med bivoks, og kan brukes som kuldekrem, spesielt god på ekstra tørre områder pris ca 300,- http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=156&spage=190&sspage=&c=&menu=43&pg=604&cat=&p=productinfo&artnr=10-032078 Satin Hands® Hand Cream - Fragrance Free 85g veldig god handkrem, pris ca 155,- den første bruker jeg når hudskjellene står ut, etter tre fire påsmøringer av den så går jeg over til den andre og bruker den en gang for dag , de er litt dyre i innkjøp men veldig drøye , mengden som brukes ved hver påsmøring er en mengde på størrelse med en ert, fåes ikke kjøpt andre steder enn gjennom konsulent, det finner du nederst i kolonnen lengst til høgre, klikk på finn en konsulent og fyll ut, så tar den konsulenten som er nærmest deg kontakt med deg , så da spør du etter prøvetuber av desse slik at du får prøvd de før du kjøper , prøvetubene skal du få gratis av konsulenten Anonymous poster hash: f76a4...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 27. januar 2014 #16 Del Skrevet 27. januar 2014 Denne synes jeg er helt fantastisk, gikk fra skikkelig tørre krisehender og sprukne neglebånd til myke og fine hender på et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 27. januar 2014 #17 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Olivenolje bør man vær svært forsiktig med, det er ekstremt mye juks når det kommer til produksjonen av oljen. Så du kan egentlig aldri være sikker på at det faktisk er olivenolje i det hele tatt. Det var vel University of California som begynte med testing og fant ut at 70% av alt som er merket som olivenolje, ikke er olivenolje. Anonymous poster hash: 9da9e...b13 Link? Dette har jeg aldri hørt om. Og jeg kan mye om olivenolje Endret 27. januar 2014 av Dolce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 27. januar 2014 #18 Del Skrevet 27. januar 2014 Glemte (i forrige innlegg): Body Shop Hemp. Beste håndkrem ever. Eneste som fungerer når jeg har "sandpapir-hender" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 27. januar 2014 #19 Del Skrevet 27. januar 2014 Glemte (i forrige innlegg): Body Shop Hemp. Beste håndkrem ever. Eneste som fungerer når jeg har "sandpapir-hender" Ja, den er god. Akkurat nå bruker jeg en jeg kjøpte på apoteket. Neutrogena? De hadde to forskjellige blå og en rød. Jeg har en av de blå. Den billigste av de to, mener jeg. Den er i alle fall overraskende god. Føler ikke at jeg måå smøre hendene etter hver gang de har vært i kontakt med vann. Det måtte jeg før. 3 ganger for dag. Kanskje 4 hvis det er veldig kaldt ute. Og så smører jeg godt før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #20 Del Skrevet 27. januar 2014 Har forelsket meg i Elizabeth Ardens Eight Hour-krem Anonymous poster hash: 1000e...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå