Gå til innhold

søster oppfører seg rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mangel av bedre ord brukte jeg det som tittlel, men her er saken:

Min søster og jeg har hatt litt trøblete forhold i det siste året, ting ble verre og verre, til vi helt sluttet å prate sammen. I forrigegår fortalte mannen min, som hun også kuttet ut for et halvt år siden, at hun ropte på ham på gaten. Hun sa at de savnet ham og lurte på om han ville bli med på kafe med en venn av henne. Da det ikke passet mannen min, spurte hun om de kunne møtes etterpå.

Hvordan ville dere tolket dette?

Anonymous poster hash: e86ba...fdf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At enten savner hun han eller så vil hun prøve å snakke deg til fornuft igjennom han.

Skrevet

At enten savner hun han eller så vil hun prøve å snakke deg til fornuft igjennom han.

Savne han kan hun sikkert, men lurer på hvordan hun ka si det etter at hun ba han forsvinne og ikke komme til leiligheten hennes igjen, Enda han var snill og god mot henne? Snakke meg til fornuft gjennom han? Kanskje det er hun som trenger å høre noen fornuftige ord og ta seg til det. Men det er vanskelig. Hvorfro gjennom ham? Hvorfor ikke bare ringe meg om hun har noe å si til meg? Ingen andre enn henne kan vel svare på dette...

Skrevet

Savne han kan hun sikkert, men lurer på hvordan hun ka si det etter at hun ba han forsvinne og ikke komme til leiligheten hennes igjen, Enda han var snill og god mot henne? Snakke meg til fornuft gjennom han? Kanskje det er hun som trenger å høre noen fornuftige ord og ta seg til det. Men det er vanskelig. Hvorfro gjennom ham? Hvorfor ikke bare ringe meg om hun har noe å si til meg? Ingen andre enn henne kan vel svare på dette...

Ja, kanskje hun vil slutte fred med enten bare han eller dere begge. Skal mannen din møte henne seinere da? Bare hun kan nok svare på det ja.

Skrevet

Møttes de tilfeldig på gaten? Da er det jo enklere å ta det opp med ham direkte enn å ringe.

Anonymous poster hash: f8b5d...e5f

Skrevet

Møttes de tilfeldig på gaten? Da er det jo enklere å ta det opp med ham direkte enn å ringe.

Anonymous poster hash: f8b5d...e5f

Hun kjørte forbi ham når hun så ham og ropte på ham. Når han kom bort til ham sa hun dette. Siden hun ikke tok opp noe og bare inviterte ham på kafe, ser det ut som hun vil prate ordentlig med ham. Da ser jeg ikke hvordan det kan være lettere enn å ta kontakt og enten invitere på besøk eller invitere seg selv på besøk. Eller på kafe.

Skrevet

Kansje hun ville unnskylde oppførselen sin?

Anonymous poster hash: 3678c...d34

Skrevet

La henne komme til, så kan du/dere få svar. Kanskje hun har lyst å unnskylde seg for sine dumheter, det er ikke pent av deg/dere å avvise

Skrevet

La henne komme til, så kan du/dere få svar. Kanskje hun har lyst å unnskylde seg for sine dumheter, det er ikke pent av deg/dere å avvise

Kanskje det. Jeg skal ikke avvise henne om hun tar kontakt. Og jeg sa til min mann at han kunne bare møte henne og se hva hun har å si. Tror han skal møte henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...