AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Kort oppsummert Møttes et par ganger. Ble intime med kosing første kvelden uten sex. Veldig koselig. Så film. Andre gangen, så vi film + middag. Overnatting. Koste til og med hverandre etter sexen før vi la oss. Han kjørte meg så hjem senere på morgenkvisten. Jeg hadde ikke lyst på frokost. (og hentet meg forsovet) Mens vi så film, så jegeg måtte egentlig bare ta opp temaet, hva er status liksom. Greit å vite slik at det ikke blir unødvendig klein stemning senere. Han mente vi var på forskjellige stadier i livet, noe som i grunn er sant. Han mente han ikke var ute etter noe forhold. Jeg responderte med å si at jeg var livredd for å utvikle følelser, og sa det var best at jeg kom meg hjem. Han ga uttrykk for at han ønsket å ha meg igjen, at vi kunne gå å legge oss dersom jeg ikke var i form, og vi trengte ikke ha sex, fordi det er koselig å sove sammen. Fair enough, så jeg ble. Han bablet også noe om at vi ikke ville få følelser for hverandre med mindre vi dro ut på lange turer og gjorde ting sammen og blablabla, dere skjønner tegningen. Hva mener han egentlig? Vi oppfører oss som om vi skulle vært kjærester. Ingen fuckbuddys bør holde på slik, for da vil jo den ene sikkert før eller siden utvikle følelser. Hva tror dere han vil egentlig? Bør jeg avslutte det hele? Jeg er 19, han er 24 Anonymous poster hash: 4cd9b...a41
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Du har møtt han et par ganger bare å ønsker å vite status?? Hjelp...litt raskt kanskje. Du skal ta forbehold i det han sier, at han ikke vil ha et forhold. Og jo det er mange som oppfører seg slik selv om de ikke er kjørester, meg og min tidligere pulevenn oppførte oss også slik men jeg vsr ikke inne på tanken en gang om å ha et kjæresteforhold til hanAnonymous poster hash: f09ac...f35
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 du gikk kanskje litt fort i svingene der?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Status, som i hva vi egentlig vil med hverandre. Og jeg synes det er greit å vite det tidlig. Anonymous poster hash: 4cd9b...a41
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Han vil ha en pulevenn. Du må høre hva han sier! Selv om han vil se film, spise middag og kose vil han IKKE ha et forpliktende forhold til deg. Du er ung, stram og ny. Sikkert en perfekt pulevenn. ...men du sier du er redd dukommer til å få følelser, så du bør holde deg unna.Anonymous poster hash: bf4e3...c09 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå