Gå til innhold

Ullskjerf fra Buyhelse - bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett reklame for disse ullskjerfene på et par blogger i det siste og lurer på om jeg skal kjøpe ett. Har sett etter Acne-skjerf eller noe lignende en stund, men ikke funnet den fargen jeg har lyst på etc.

Har noen av dere prøvd skjerf fra buyhelse?

Det er altså disse det er snakk om

http://buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/Skjerf--and--tilbehør.aspx

Anonymous poster hash: 7b2d0...73f
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dytter litt på denne siden jeg også lurer på om skjerfet er av ordentlig kvalitet, og om siden er seriøs. :)

Skrevet

Er dette reklame for butikken? Kan virke sånn, jeg har i hvert fall aldri hørt om den før.

Anonymous poster hash: 83860...311
Skrevet

Ikke reklame fra min side. Kom over den på bloggen "speiltvillingene" og mente jeg hadde sett en debatt her inne om den. Når det ikke er kommet noe svar må det være mulig å dytte en debatt med spørsmål uten at det er reklame for en nettside.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Dette lurer jeg også på, kunne tenkt meg et stort grått ullskjerf uten at det trenger å koste 1000 kr. Men har kun lest om buyhelse på diverse blogger, og der er jo omtalen kjøp og betalt, så jeg er usikker på kvaliteten og butikken.

Anonymous poster hash: c6a4a...4d0
Gjest Lalalala59
Skrevet

Jeg er fornøyd med de jeg kjøpte i fjor :) Føler de er ganske like Acne, bare at det mangler Acne-merkelappen på ;)

Skrevet

Har lurt litt på det samme, har også sett reklame på en del blogger, men stoler ikke helt på bloggeres varme omtaler av sine "favorittprodukter" :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to slike skjerf, og er veldig fornøyd! Har brukt de omtrent hver dag denne vinteren, og de er fortsatt like fine. Store og gode! Eneste som trekker ned er at de kan klø litt, men det er jo ull :laugh: De klør ikke så mye at det plager meg, men kanskje greit å vite for de som er litt ømfintlig for sånt.

Har aldri hatt Acne, så kan ikke si noe om hvordan disse er i forhold.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt et i grått i høst og jeg har brukt det mye. Det er like fint som nytt, men er enig med noen over her at det kan klø pittelitt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har klø-noia når det gjelder skjerf og luer..så da får jeg forsøke et annet skjerf jeg da :fnise: Takk til dere som delte erfaringer :)

Anonymous poster hash: e2e40...054
Skrevet

Kjempegode! Klør ikke i det hele tatt. Jeg har mitt i burgunderrødt og det er favorittskjerfet mitt. Skikkelig lekkert. Tenker å kjøpe et til et nå snart.

Anonymous poster hash: 5444c...9f6
  • Liker 1
Skrevet

Er dette reklame for butikken? Kan virke sånn, jeg har i hvert fall aldri hørt om den før.

Anonymous poster hash: 83860...311

Dette er jo kjempepopulært. Ida Wulff har vel kjøpt et derfra om jeg ikke tar feil. At du ikke har hørt om det er da ikke et tegn på at dette er reklame.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har to slike skjerf, og er veldig fornøyd! Har brukt de omtrent hver dag denne vinteren, og de er fortsatt like fine. Store og gode! Eneste som trekker ned er at de kan klø litt, men det er jo ull :laugh: De klør ikke så mye at det plager meg, men kanskje greit å vite for de som er litt ømfintlig for sånt.

Har aldri hatt Acne, så kan ikke si noe om hvordan disse er i forhold.

Hvilke farger har du?

Skrevet

Dette er jo kjempepopulært. Ida Wulff har vel kjøpt et derfra om jeg ikke tar feil. At du ikke har hørt om det er da ikke et tegn på at dette er reklame.

Hun har fått *sponset* skjerf derfra og skriver omtale mot betaling

Anonymous poster hash: 210e7...81a

• Liker 2
Skrevet

Hun har fått *sponset* skjerf derfra og skriver omtale mot betaling

Anonymous poster hash: 210e7...81a

Ja, men det var ikke poenget mitt. Poenget mitt er at det er veldig populært, blant annet fordi bloggere skriver om det.

• Liker 1
Skrevet

Hvilke farger har du?

Mørk grå og burgunder! En venninne et som er lyst grått, og det er også veldig fint. Tror det blir et sånt på meg neste vinter.

Skrevet

Jeg har et hvitt, vet ikke helt hvorfor, men jeg er ikke fornøyd. Føler det er smalere enn andre skjerf og får det ikke til å henge fint :P Har derimot et fra Luca Moretti og det er helt fantastisk :D

Anonymous poster hash: 29815...595
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! Like bra kvalitet som Canada Scarf jeg har fra Acne.

Anonymous poster hash: 04ec3...f3f
Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg har et stort skjerf i ull- og silkeblanding som jeg kjøpte derfra for noen år siden, og kvaliteten er det i alle fall ingen ting å si på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...