AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Er ei jente på 29 år som nå ønsker å møte en kjøreste. Er ei normal jente, utdannelse, fast jobb, leilighet og mange venner. Har ei katt. Hadde to men den ene døde i sykdom før jul. Når jeg hadde 2 katter følte jeg at folk kunne tenke jeg er litt rar.. Dette gjør st jeg nå så lenge jeg er singel bare vil ha 1. Hva tenker folk om dette? Er det rart å leve alene med katt? Er det forskjell om man har 1 eller 2? Anonymous poster hash: 1998c...b15
Scoop Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Synes ikke det er rart i det hele tatt, enten det er 1 eller 2. Om noen skulle synes det er det deres problem, tenker jeg, og ikke noen som hadde vært rett person uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Katter er kule. Er så koselig å sovne med en malende katt i armkroken Er singel jeg og, kommer nok til å dø alene her og bli spist opp av kattene mine. Om noen har problemer med at damer har katt er de teite,mitt krav til en mann er at han må være glad i katter og akseptere hun jeg har! Kanskje jeg skaffer meg en til just for the craic Så ikke føl deg dårlig for det ts, er jo så mye seskap i disse pelsdottene. Koselig er det. Anonymous poster hash: b2c52...502 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Leit å høre at ene katten din døde. Jeg hadde selv en katt som døde i forfjor, og vet hvor fælt det er når kjæledyr går bort. Det er ikke noe mer rart å være singel katte-eier enn singel hunde-eier. Ser ofte folk med både to og tre hunder. Tenker ikke at det å ha to katter gjør en noe sær og spesiell. En mann som ikke liker katter eller dyr for den saks skyld, vil vel reagere. Men en slik fyr vil vel uansett ikke være noe potensiell kjæreste for deg, ikke sant? Jeg synes du skal ha 1 eller 2 katter om du vil. Menn flest vil ikke reagere på det. Anonymous poster hash: 5aee1...029
SillySue Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Unnskyld men måtte le litt av det innlegget der Litt av en problemstilling må jeg si. Tror ikke folk bryr seg stort om du er singel og eier en eller to katter gitt 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Innlegget er ryddet for bilde som bryter med kopiretten. Irrlys, mod. Man blir da ikke rar av å bo med katter. Anonymous poster hash: a4f79...1e1 Endret 26. januar 2014 av irrlys 1
Aurora M. Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Mitt tips er at du skaffer deg 2, 3 eller 10 katter om du vil. Et esel om det frister, eller kanskje en iguana. Og så finner du en mann som passer inn! Tar du det andre veien blir det nemlig feil. 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Drit i hva folk synes. Jeg elsker katter, men har ikke problemer med å tiltrekke meg gutter av den grunn. Faktisk så tror jeg at mange gutter liker at jeg har mine interresser og at jeg driter om de/andre synes hobbyene (og kattene mine) er sære. Anonymous poster hash: e8e13...71c 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Er jo normalt å ha kjæledyr så lenge man har tid til å ta seg av dem, og hverken en eller to katter er spesielt unormalt. Et stort antall katter (f. eks 10 stykker) kunne kanskje blitt et problem, ikke på grunn av kattene i seg selv men på grunn av tiden man bruker på å ta seg av dem. Om man har veldig mange kjæledyr og man ikke jobber som dyrepasser eller lignende, men har en annen jobb, så må man regne med å bruke veldig mye av fritiden på det. Da ville jeg nok kanskje tenkt tanken om hun har tid til forhold. Anonymous poster hash: 16f55...c7c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Ville skaffet meg de dyrene jeg vil ha som singel, så får jeg heller finne en mann som passer inn i bildet deretter, som Aurora M sier. Omvendt går som regel ikke Anonymous poster hash: 7e3cd...df4 3
Avalon Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Øhm... jeg var også singel i mange år og hadde to katter. Ser ikke problemet. Nå har vi 5 stykk.
Suss81 Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Vi har tre katter og en hund. Når jeg var singel så hadde jeg en "fast" katt + varierende antall av katter jeg hadde i fosterhjem. På det tidspunktet jeg møtte min kjære hadde jeg min faste katt + fire i fosterhjem uten at det skremte han på noen slags helst måte. Min kjære elsker katter å ble like trist hver gang noen av kattene våre ble adoptert bort. Han har aldri sett på meg som en "crazy catlady" og hva andre synes gir jeg igrunn totalt beng i. For meg er det viktigst å ta vare på de pelsdottene, så får folk tro hva de vil Møter man en som virkelig liker deg så tenker ingen over om du har en katt eller tre. Problemene kommer vel om man er litt sykelig opptatt av dyrene sine, bare snakker om kattene og kler de i sære kostymer eller noe sånt
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Blir ikke sammen med noen som har katt..hater katter!! Anonymous poster hash: 47072...6cb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Blir ikke sammen med noen som har katt..hater katter!! Anonymous poster hash: 47072...6cb Det er helt greit det, da er du neppe det TS ser etter uansett. Anonymous poster hash: 7e3cd...df4 3
DoomCake Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 Høres helt ideelt ut! Jeg føler for å sparke ut samboeren og skaffe meg en katt.
Ariana Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Tror ikke hvorvidt du har en eller to katter er deal breaker. Hvis han er allergisk eller misliker dem, har du jo allerede en for mye... Endret 26. januar 2014 av Ariana 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har to katter, alle sier bli kvitt de før du får deg mann. Halloen, hatt de i mange år. Har hatt to kjærester de siste årene og begge forlanga at kattene måtte vekk. Kattene bor her enda de Anonymous poster hash: 733e7...bcf 3
kills Skrevet 26. januar 2014 #18 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Har ei venninne på 27 som lever alene med en katt. Synes alltid det er koselig å være på besøk da jeg selv liker katter og kunne tenkt å kjøpe meg en selv.
Athene Skrevet 26. januar 2014 #19 Skrevet 26. januar 2014 Da jeg traff mannen var jeg fosterhjem for dyrebeskyttelsen. Så første gang han var med meg innom leiligheten hadde jeg glemt å nevne at det var en katt med fire kattunger der, og han hadde glemt å nevne at han hatet katter.... Det gikk helt fint. Han tok til fornuften, fridde til meg, innså at katter er verdens skjønneste dyr, og tok initiativ til å skaffe katt nummer to da nummer en foretrakk mitt fang. Det er ikke antall katter som avgjør om mannen stikker av før dere blir bedre kjent, da er han neppe verdt å samle på uanstt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #20 Skrevet 26. januar 2014 Da jeg traff mannen var jeg fosterhjem for dyrebeskyttelsen. Så første gang han var med meg innom leiligheten hadde jeg glemt å nevne at det var en katt med fire kattunger der, og han hadde glemt å nevne at han hatet katter.... Det gikk helt fint. Han tok til fornuften, fridde til meg, innså at katter er verdens skjønneste dyr, og tok initiativ til å skaffe katt nummer to da nummer en foretrakk mitt fang. Det er ikke antall katter som avgjør om mannen stikker av før dere blir bedre kjent, da er han neppe verdt å samle på uanstt. Litt så, er du ala Animal hoarders med 120 katter, så har det jo litt å si :D Anonymous poster hash: 7e3cd...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå