AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg bor i en liten leilighet og har en liten kjøkkenkrok i stuen. Jeg legger alltid ting på faste plasser når jeg har vasket f.eks stekespader, bestikk osv. Først så forsvant en forskjærskniv, jeg har lett overalt men den er ingen steder. Jeg vet jeg alltid har lagt den i samme skuff. Nå er det en sleiv som er borte. Det er så tullete, for jeg vet jeg brukte den her om dagen og skulle vaske den, men den er helt borte! Har opplevd litt merkelige ting i leiligheten min, sko som plutselig smeller i veggen og sånn. Kan det være spøkelser som tuller med meg? Anonymous poster hash: a4448...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Del Skrevet 26. januar 2014 Har du vært under mye stress i det siste? Anonymous poster hash: 99b94...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Del Skrevet 26. januar 2014 Hva er vitsen med å svare så frekt? Nordmenn ass.. eier ikke folkeskikk. Sleiva fant jeg igjen så da er det ute av verden. Men den kniven fatter jeg ikke hvor har blitt av. Og at skoene smeller i veggen, hvordan kan det forklares? Er ikke snakk om at de bare falt rett ned, de smalt i veggen på andre siden av gangen. Ingen vinduer eller dører stod åpne. Nei jeg er ikke psykotisk og jeg har ikke alzheimer. Nordmenn ass.. Anonymous poster hash: a4448...25e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Del Skrevet 26. januar 2014 De kan jo flytte fysisk på ting, så det er jo ikke godt å si om det er du som er litt virrete eller om det er "noe" som har vært morsom med deg og flyttet på ting Du får sånne kommentarer fordi det er ikke alle som er åpne for det paranormale vettu:) Men de er bare å overse. Anonymous poster hash: 9ed1f...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 26. januar 2014 #5 Del Skrevet 26. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg som sporer av trådens opprinnelige tema. Det er rett og slett lov å la være å kommentere ting dere ikke har noe konstruktivt å bidra med i, slik det er nå blir mange tråder ødelagt her inne, av brukere som ikke har respekt for andre sitt syn og tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. februar 2014 #6 Del Skrevet 8. februar 2014 Har du tilfeldigvis katt? Jeg har katter og de stjeler titt og ofte ting og legger fra seg på de utroligste steder. Fant f.eks en krydderpose i sofaen her en dag. Den ene katten hadde stjålet den fra kjøkkenet og lagt i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Del Skrevet 8. februar 2014 Du bor alene regner jeg med? Det kan jo være stress eller at du er litt virrete? Har du merket noe annet da? Du kan jo sette opp et kamera:) Anonymous poster hash: d3cf2...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke bry deg om tåpelige kommentarer. Jeg har også opplevd ting en ikke kan forklare. Vet ikke hva årsaken kan være. Blir du redd? Hvis ikke, så prøv å overse/ignorer. Ikke noe poeng i å gruble, og svaret kan komme for en dag. Vet det føles litt rart. Og flaut å snakke om, nettopp pga andres arroganse. Håper du får forklaring :-)Anonymous poster hash: e1035...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg la fra meg en bukett med roser på kjøkkenbenken, ingen katter var i nærheten og den lå godt innpå. Først falt den i gulvet en gang og jeg la den tilbake, så falt den igjen og enda en gang. Da sa jeg "la være" - jeg skal faktisk ha glede av de rosene". Buketten ble liggende. Du kan ha en hjelper som driver gjøn med deg. Prøv å be vedkommende om å legge kniven tilbake og se om den dukker opp. Anonymous poster hash: 96898...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #10 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 26.1.2014 den 16.34): Har du vært under mye stress i det siste? Anonymous poster hash: 99b94...a65 Hva har det med stress å gjøre? Anonymkode: afc6a...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #11 Del Skrevet 13. mai 2022 Jeg merket i dag at stekespade og saks som ALLTID ligger på samme sted, og som jeg brukte for et par uker, er borte. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Noen som har tilgang til leiligheten? Saks kan jo ikke forsvinne av seg selv. Anonymkode: afc6a...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #12 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg merket i dag at stekespade og saks som ALLTID ligger på samme sted, og som jeg brukte for et par uker, er borte. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Noen som har tilgang til leiligheten? Saks kan jo ikke forsvinne av seg selv. Anonymkode: afc6a...470 Er du TS? Anonymkode: ed9f5...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #13 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er du TS? Anonymkode: ed9f5...c6f Sjekk kodene da... Anonymkode: afc6a...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå