AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Eg måtte kjøpe meg ny fitbit då den andre røyk.Men på den synca den automatisk hele tiden så lenge bluetoohen sto på.Men det gjør den ikkje nå.Nå må jg skru på mobildata for å sjå hva resulatetet er.Noen som er "slitsomt" og det går jo nokon kroner der også.No tips til ka som kan være i veien? Eg har også skrudd på den knappen som heter automatisk sync,og har den selvsagt på app.Har også bytta fra iPhone 4,denne er iPhone 4s om det har noko å si Anonymous poster hash: fd018...23f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Fitbit-appen funker ikke på min iphone 4, så jeg bruker bare programmet på pc. Den syncer hver gang jeg oppdaterer, men må jo innom å oppdatere på samme måte som du må på appen. Hvorfor syns du det er så slitsomt? fitbit-en registrerer jo alt sammen uansett, må du virkelig vite statusen din til enhver tid? Anonymous poster hash: 88930...099
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Fitbit-appen funker ikke på min iphone 4, så jeg bruker bare programmet på pc. Den syncer hver gang jeg oppdaterer, men må jo innom å oppdatere på samme måte som du må på appen. Hvorfor syns du det er så slitsomt? fitbit-en registrerer jo alt sammen uansett, må du virkelig vite statusen din til enhver tid? Anonymous poster hash: 88930...099 Den funka på 4,men ikke nå på 4s. Ja det er enkelte ganger det er å lettere å kunne følge med hele tiden,enn å måtte vente til jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: fd018...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå