Gjest Eplekjerne Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Eplestener(kjerner) har faktik en anelse marsipansmak og litt smak av tacokrydder....merkelig men sant bare prøv og smak...det er faktisk sant.
-Fisken- Skrevet 22. mai 2004 #3 Skrevet 22. mai 2004 Det varierer fra eple til eple, men noen stener smaker ikke så værst. Men likevel, spiser ikke frivillig eplestener.
Ella Skrevet 23. mai 2004 #4 Skrevet 23. mai 2004 Anbefaler hovedinnlegger å ikke ta helt av :-) Eplesteiner i for store mengder er giftig :enig_animasjon: Hilsen Ella
Gjest GreenSky Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 Hvorfor ikke spare på steinene, tre dem inn på en tråd og lage et smykke i stedet? Husker jeg gjorde det som liten.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Eplestener(kjerner) har faktik en anelse marsipansmak og litt smak av tacokrydder....merkelig men sant bare prøv og smak...det er faktisk sant. Grunnen til smaken er at de inneholder bittelitt blåsyre, det samme som bitre mandler. En halv kopp eplesteiner på en gang, er nok til å ta livet av en person.
Eplegrønn Skrevet 24. mai 2004 #7 Skrevet 24. mai 2004 Himmel og hav :o Når jeg spiser epler er bare stilken igjen.. Ikke nå lengre :-?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2004 #8 Skrevet 24. mai 2004 Himmel og hav :o Når jeg spiser epler er bare stilken igjen.. Ikke nå lengre :-? I et epler er det maks ti steiner, det tar du ikke skade av. Jeg spiser også epler med "hud og hår" og lever i beste velgående.
Gjest 1111 Skrevet 24. mai 2004 #9 Skrevet 24. mai 2004 Jøss :o Var klar over at eplesteiner ikke var bra for deg i store mengder, men at det er dødlig? jøss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå