AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hei! Vi skal gifte oss til høsten og har lyst til å finne på noe litt morsomt for å øke stemningen. For å forklare hva jeg mener: i ett bryllup jeg var i hadde de bakpå menyen en humoristisk forklaring om hvem hver enkelt gjest er og hvordan de kjenner brudeparet (fungerte utmerket som icebreaker for folk som ikke kjenner hverandre). Et annet bryllup hadde de puttet seigmenn i bryllupskaka, det skapte også god stemning fordi det var så uventet. Noen som har vært i noen bryllup med morsomme innslag? Skal du selv ha noen? Anonymous poster hash: a6d88...2eb
Gjest Groupon Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Vi skal ha live intervju med oss selv om 50 år- på storskjerm:-) vi skal altså kle oss ut og via en utlånt tidsmaskin fra NASA kan vi reise 50 år frem i tid og intervjue oss selv. Vi kommer til å snakke direkte til noen av gjestene og spå fremtiden osv .. Jeg har prøvd å slutte å røyke i årevis og det er velkjent for gjestene våre, på filmen røyker jeg fortsatt. Vi kommer til å tulle med at vi har vært i alles begravelse og at det nå bare er oss igjen! Tror dette blir gøy:-) 2
Snooks Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Quiz? Jeg har vært i bryllup hvor det stod litt om hver enkelt gjest på bordkortet og det var en slager
Pingting Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Photo booth med noen morsomme props kan være en slager hos mange. (beklager overdreven bruk av engelske ord her, hjernen hadde ikke kapasitet til å komme på norske ord tydeligvis) Sitter på mobil nå, så det er litt kløn å legge inn linker - men om du googler det finner du tips til hvordan det kan gjennomføres - fra det enkle til det avanserte. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Vi skal ha live intervju med oss selv om 50 år- på storskjerm:-) vi skal altså kle oss ut og via en utlånt tidsmaskin fra NASA kan vi reise 50 år frem i tid og intervjue oss selv. Vi kommer til å snakke direkte til noen av gjestene og spå fremtiden osv .. Jeg har prøvd å slutte å røyke i årevis og det er velkjent for gjestene våre, på filmen røyker jeg fortsatt. Vi kommer til å tulle med at vi har vært i alles begravelse og at det nå bare er oss igjen! Tror dette blir gøy:-) En kopi blir sjeldent bra. Så på nett en vieo et par hadde gjort det samme Anonymous poster hash: b6183...afa 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Skulle jeg i giftet meg,så skulle jeg ha leid noen som kan bryllup. En bryllupsplanlegger. Heller spare inn på noe annet,,og få råd til det. Har ikke vært i et bryllup ennå,hvor det har vært morsomt. Så plagsomt at halve er nok. Teite leker som folk blir truet omtrent til. Samme leker i hvert j..bryllup. telys formet som et hjerte.....Lang middag,taler av folk som egentlig burde holde kjeft. Så får man hjembrent i tillegg....toppen av kransekaka. Jeg er ikke lei meg for at jeg ikke blir bedt i bryllup.... Anonymous poster hash: b6183...afa 1
Gjest Groupon Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor mener du at en en slik ide ikke kan gjøres på nytt? Har vært i flere bryllup hvor valsen slår over i rock- like moro hver gang! En kopi blir sjeldent bra. Så på nett en vieo et par hadde gjort det sammeAnonymous poster hash: b6183...afa
Juvel Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes sånt er pinlig jeg, og da spesielt disse kreative valsene. 1
Gjest Groupon Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes sånt er pinlig jeg, og da spesielt disse kreative valsene. Da får vi krysse fingrene for at at du ikke er en av mine gjester så du må pine deg gjennom et NASA intervju😀
Juvel Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Da får vi krysse fingrene for at at du ikke er en av mine gjester så du må pine deg gjennom et NASA intervju Ja, det krysser jeg fingrene for også 1
Pingting Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Helt enig i at kreative valser, selskapsleker og div. andre "morsomme" ting fort kan bli utrolig kleint. Endel selskapsleker er vel kroneksempelet på hvordan man kan gjøre så mange av gjestene som mulig så ukomfortable som mulig på så kort tid som mulig. *grøss* Legg i det minste opp til noe som er valgfritt og som de fleste kan ha sansen for. Og gjerne noe som ikke er fullstendig oppbrukt og klisjé og hvor gjennomføringen neppe blir så bra som man ser for seg - men akkurat den biten får være mest opp til hvilke ambisjoner brudeparet har. Ingen gjester dør av å måtte se på en halvstivt utført "festlig" vals, men det er ikke sikkert så mange lar seg underholde av den. Hvis brudeparet kan leve med at halvparten av gjestene helst vil grave seg et hull i bakken og drikke opp drinken sin der - så kjør på! Endret 26. januar 2014 av Pingting 3
MockingJay Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Var engang i et bryllup som hadde en utrolig morsom lek, men husker ikke helt hva den gikk ut på Bruden og brudgommen satt rygg mot rygg med en sko i hver hånd. Altså bruden hadde hennes egen sko, i feks venstre handa, og brudgommens sko i høyre. Han hadde likedan med hans sko i den ene handa og hennes i den andre. Så sporte da toastmasteren de forskjellige spørsmål som bla; "Hvem er det som egentlig rydder mest i huset?" Også skal de løfte den skoen de mener. Veldig artig når bruden da løfter hennes egen sko og brudgommen sin sko. Kommer ikke på de andre spørsmålene, men det er faktisk noe jeg aldri glemmer, var hysteriskt morsomt:) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå