AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hei dere, er den noen smartinger der ute som kan hjelpe meg? Dere skjønner jeg min gamle x kjæreste kontakta meg på facebook som prøver å finne ut hvor jeg er, av ulike orsaker er det veldig viktig at han ikke finner meg. Men dumme meg hadde tydeligvis ikke skurdd av stedstjeneste på facebook og siden jeg svarte meldingen hans så kommer det opp hvor jeg har sendt meldingen fra. Jeg lurer på om det er noen måte jeg kan fjerne dette slik at han ikke kan se hvor jeg sendte meldingen fra, han og jeg er ikke venner på facebook han sendte kun noen meldinger som jeg svarte på, nå er jeg redd for at han trykker på disse meldingene for da kommer det er kart over akkurat hvor jeg befinner meg, Hvis jeg blokerer han fullstendig fjernes da min plasering på meldingene våres? Vær så snill hjelp meg noen Anonymous poster hash: c2c28...32a
Gjest Badabing Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er ikke helt stødig i dette, men mener at det i den boksen du skriver statusen din er noen ikoner under? En menneskeprofil, en klokke, en dråpe, et kamera og et smilefjes. Hvis den "dråpen" er trykket på, blir det vel lagt til sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå