AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 HHar en app som gjør at mannen og jeg kan ha samme handleliste, og skulle gjerne ha hatt en slik kalender-app også. Gjerne med mulighet til å legge inn "hennes avtaler" i en farge", "hans avtaler" i en annen farge og felles avtaler i en tredje farge. Finnes det noe slikt? Anonymous poster hash: d9c98...4d5
ekkoet Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Om dere bruker google-kalender kan dere dele kalendrene med hverandre. Jeg har ikke prøvd det på iphone, vet det var noe der før med at man bare fikk inn sin egen, men funker fint på android.
Lutetium 71 Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 HHar en app som gjør at mannen og jeg kan ha samme handleliste, og skulle gjerne ha hatt en slik kalender-app også. Gjerne med mulighet til å legge inn "hennes avtaler" i en farge", "hans avtaler" i en annen farge og felles avtaler i en tredje farge. Finnes det noe slikt? Anonymous poster hash: d9c98...4d5 Siden du spør om handleliste attpåtil, vil jeg anbefale Wunderlist.
TN-># Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg benytter meg av Business Calendar Pro (har betalt for denne, da jeg synes at den funger utmerket, dog usikker om det er noe forskjell på gratis og betalt versjon). Vet ikke om den eksisterer til iPhone. Denne appen gjør det mulig å legge til flere "kontoer/kalendere" i samme kalender, må legge til hverandres konto under kontoinnstillinger på mobilen. Krever litt innstillinger og oppsett for å fungere optimalt, men er supert når det først er oppe og går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå