Gå til innhold

Hvorfor bruker de minst sjarmerende menneskene blunkesmilisen mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til en ting. Usjarmerende mennesker (IRL) er helt vanvittige på å bruke blunkesmiley. Folk som ikke eier et fnugg av sjarme, eller som har et påtatt sjarmerende vesen, eller som tror de har sjarmerende smil bruker BLUNKESMILEYS via tekstmeldinger, chat og ikke minst FB.

Hvorfor er det slik?

Synes bare det er så rart. De som er i besittelse av en dose sjarm bruker ikke blunkingen i like stor grad.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mange sjarmerende mennesker som bruker dette tegnet.

Tror du generaliserer litt.

• Liker 9
Skrevet

;) ;) ;) ;)

Anonymous poster hash: 3e087...87a
  • Liker 6
Skrevet

Kjenner mange sjarmerende mennesker som bruker dette tegnet.

Tror du generaliserer litt.

Joa, men jeg tenker på genuint sjarmerende mennesker, ikke de som er liksom-sjarmerende.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men har du hørt på maken! Jeg har da alltid fått kommentarer om at jeg er søt og sjarmerende? ;)

• Liker 3
Skrevet

Nei, men har du hørt på maken! Jeg har da alltid fått kommentarer om at jeg er søt og sjarmerende? ;)

Boring ...

• Liker 3
Skrevet

Noe sier meg at du er en 3er eller 4er og derfor så flørter bare usjarmerende gutter med deg.

Anonymous poster hash: 7373f...527
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje de flørter med deg? ;)

Skrevet

He he. Søsteren min er lite sjarmerende. Hun bruker aldri blunkesmiley. Bruker ikke en gang vanlig smiley noen gang.

Anonymous poster hash: 144ad...f0d
Skrevet

Noe sier meg at du er en 3er eller 4er og derfor så flørter bare usjarmerende gutter med deg.

Anonymous poster hash: 7373f...527

Så frekt. Kan du ikke la meg få beholde illusjonene mine?

• Liker 1
Skrevet

Hva med denne smileyen: :P hva slags menneske er de som bruker den ofte?

Skrevet

De vil forkle tullpratet sitt som noe klokt ;)

Skrevet

Hva med denne smileyen: :P hva slags menneske er de som bruker den ofte?

Ikke godt å si. Brukern ofte.

Skrevet

De vil forkle tullpratet sitt som noe klokt ;)

Mulig mye sant der. :-)

Skrevet

Har flere ordentlig usjarmerende mennesker på face som konstant bruker den smileyen kombinert med totalt unødvendige statuser. "Lager middag ;););)" "Spiser middag *bilde* ;););)"

• Liker 1
Skrevet

Det er sikkert noen som synes disse menneskene er veldig sjarmerende. Og som synes du er totalt usjarmerende, TS...

Anonymous poster hash: a1984...804

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

Det har faktisk jeg tenkt over også!

Sånn er det her inne og.

Skrevet

Jeg trenger den, siden jeg ikke er sjarmerende.

• Liker 1
Skrevet

Har lagt merke til en ting. Usjarmerende mennesker (IRL) er helt vanvittige på å bruke blunkesmiley. Folk som ikke eier et fnugg av sjarme, eller som har et påtatt sjarmerende vesen, eller som tror de har sjarmerende smil bruker BLUNKESMILEYS via tekstmeldinger, chat og ikke minst FB.

Hvorfor er det slik?

Synes bare det er så rart. De som er i besittelse av en dose sjarm bruker ikke blunkingen i like stor grad.

Haha, vel jeg tror konklusjonen din sier mest om deg og din måte å resonnere på....

Jeg har fått høre flere ganger at jeg kan være nettopp veldig sjarmerende og morsom, og jeg er svært glad i blunkesmilies ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...