AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg er i et forhold nå, og har lyst til å bare spille det spillet når den kommer ut, men problemet er at dama vil ha så mye tid med meg at jeg kommer til å ligge etter når det blir lansert. Hva tenker dere om saken? Anonymous poster hash: ebd84...307
Gjest Ozelot Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Haha, ligge etter. Ja det var jo fryktelig 9
Gjest New_Girl Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg hadde hvert fall ikke villet omtalt det som en "pause fra forholdet". Bare si at du kommer til å være veldig opptatt i et par uker fremover. Og finn på noe kult dere kan gjøre sammen etterpå. 8
PaperFlower Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Oi. Bra du forberedte deg og la dette i singelforumet! (Litt usikker på om dette er trolling eller ikke, men kan svare likevel.) Jeg holder med New_Girl. Ikke si at du skal ha "pause fra forholdet". Høres jo helt rart ut? Går jo fortsatt ann å være kjæreste med noen uten å MÅ se hverandre hver dag og tilbringe hele tiden med han/henne. Si at et spill kommer ut og du kommer til å være opptatt med det en stund. Også kan du, som New_Girl også foreslo, planlegge noe fint dere kan gjøre etterpå. Kino eller noe sånt? Men synes egentlig 2 uker er litt mye bare for et spill. Bruker selv mesteparten av fritiden min på spill, og skjønner at du kanskje har lyst til å dedikere en god del tid på et nytt spill som du har sett frem til. Men jeg ville heller ha gitt det 1 uke, også heller fortsette å spille i litt mer normale mengder etterpå. 5
Snooks Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Haha, hva? Mulig jeg legger noe annet i uttrykket "pause i forholdet", men det var da voldsomt... Dersom du sier ifra at du kommer til å være litt fraværende fordi du skal spille i noen uker i strekk så er vel det en grei sak å forholde seg til. Noe sært kanskje, men for all del. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Jeg hadde hvert fall ikke villet omtalt det som en "pause fra forholdet". Bare si at du kommer til å være veldig opptatt i et par uker fremover. Og finn på noe kult dere kan gjøre sammen etterpå. Det var en god ide! Ja, etter å ha lest det så ser jeg at å erklære pause fra et forhold for å spille høres litt dumt ut, men jeg føler at hun klenger seg mye på meg, så trengte litt pause for meg selv når det nye spillet kommer. Anonymous poster hash: ebd84...307
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Ja, gjør det! Så får kjæresten din muligheten til å gå og feste og flørte med andre menn Anonymous poster hash: 85bc7...1f9 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Er vel bare å si det som det er det. Trenger ikke å si at du vil ha pause, bare informer om at nå kommer det et nytt spill og at du kommer til å gå inn i geek-mode i et par uker, og derfor ikke vil være like tilgjengelig som før. Synes det virker helt greit å forholde seg til. Anonymous poster hash: bbbab...cb8 3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes egentlig det høres helt greit ut. Du føler at damen er klengete og da kan det være fint med litt tid fra hverandre. Du trenger ikke å begrunne oppholdet med at det kommer et nytt spill, men være ærlig og fortelle at det handler både om spillet og hennes oppmerksomhetsbehov.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har aldri hørt maken. Blir dagens norske gutter noensinne menn?Anonymous poster hash: cf149...022 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Folk har forskjellige interesser og jeg regner med at hun allerede vet at hun er sammen med en gamer. Enig i at du bør si at du kommer til å være opptatt og forklare det til henne. Dette er jo egentlig noe hun må forholde seg til når hun er sammen med deg. Jeg stengte ute kjæresten min i to uker i eksamensperioden. Man bør jo helst unngå det, men noen ganger trenger man å bare være alene. Anonymous poster hash: 5b624...e88 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har aldri hørt maken. Blir dagens norske gutter noensinne menn?Anonymous poster hash: cf149...022 Hva legger du i definisjonen "menn"? Er det noe tilsvarende for "kvinner"?Anonymous poster hash: d5a66...695
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Hvilket spill er så viktig??? Herre min hatt. Hadde jeg vært dama di og du hadde sagt du ville ha pause fra forholdet for å spille, hadde jeg passa på og rote med masse gutter.Anonymous poster hash: 5b99d...40f 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 åhuff da blir du hengende etter du er rimelig dum om du ber om pause på grunn av et idiotisk spill??? det hadde vært en fin dumpegrunn for meg altså Anonymous poster hash: 9a535...b03 2
Gjest Raindrops Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 Ser ikke helt problemet jeg. Hadde du brukt ordet "pause" hadde jeg sannsynligvis avsluttet forholdet, siden jeg ikke har tro på pauser, men å si at det kommer et fantastisk spill og at du kommer til å kjøre hardcoregaming i et par uker hadde jeg ikke reagert på, med mindre det betydde to uker uten sex for min del. 5
Gjest Keikolina Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 Håper dama di dumper deg, så barnslig, ha ha. Er du 12 år?
amonyn Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 Hahaha! Fantastisk! Er vel en ærlig sak det? Jeg liker å se på når folk spiller, det kunne vært en løsning? 1
Anoia Skrevet 26. januar 2014 #18 Skrevet 26. januar 2014 Bare si til henne at det betyr mye for deg å få spilt det nye spillet og at du kommer til å være litt fraværende en uke eller to. Sånn pleier nå jeg å gjøre det i hvert fall, mannen min skjønner greia og finner på noe for seg selv for en stund 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #19 Skrevet 26. januar 2014 Jeg var sammen med en fyr i to år, fra jeg var 19 til 21, han var 30 til 32. Selvstendig næringsdrivende, datanerd. Når jeg var på besøk hos ham i helgene så satt han omtrent å bare spilte, og da med kompiser på hans egen alder. Jeg var der for å være med ham, gjøre kjæresteting som å lage god mat, se film, alternativ dra ut, etc. Fikk slengt i trynet altfor ofte at jammen, jeg kunne jo spille med dem. Unnskyldte seg med at han ikke fikk spilt i ukedagene p.g.a. jobb, men hver gang vi pratet sammen fikk jeg "Spiller med Espen" i retur.. Jeg ble så frustrert enkelte ganger at jeg slang igjen døra og tok med meg bikkja til svigerfar på tur. Skjønner ikke at forholdet holdt ut i to år en gang, men jeg gjorde det slutt for nok er nok. Og han var 30!!! Så.. Spill eller dama? Anonymous poster hash: 968e5...fbe
OnlyGemini Skrevet 26. januar 2014 #20 Skrevet 26. januar 2014 Her spiller vi begge to i perioder, og det er helt innafor å si at det kommer et nytt spill, og at du vil prioritere det i et par uker. Å si PAUSE er derimot ikke lurt i det hele tatt. Jeg har brukt "egentiden" min på et spill siden jula, og det er ingen sure miner pga det. Vi er gift og har fire barn, så så innmari mye egentid har jeg selvsagt ikke. Men, den jeg har bruker jeg på det spillet. Slik gjør han det også når han har kommet over et fengende spill. Nå er jeg snart ferdig, så da blir det prioritert mer kjærestetid igjen. Ungene har selvsagt blitt prioritert hele tiden Hverken han eller jeg kunne vært sammen med noen som ikke kunne respektere at man trenger litt egentid iblant. Men, jeg hadde ikke tolerert at det var slik hele tiden. Det hadde ikke han heller. Men noen uker? Ikke noe problem. For min del kan det gå ett år eller mer til neste gang, og det går gjerne lang tid mellom for ham også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå