AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Har opplevd tre uvirkelig fantastiske dater med en mann jeg møtte via nettdating. Han er alt jeg har drømt om, vi har kysset/klint heftig, han har holdt rundt meg, vi har kunnet snakket om alt og ingenting, vi avtalte å møtes igjen neste uke. Men, nå sier han at han ikke er forelsket i meg og ikke kommer til å bli det. Det er noe som ikke er der, sier han. Jeg er selvsagt knust, og vil respektere det han sier. Men, hender det noen ganger at noen møtes og har det fint, og at kun en blir forelsket, men at den andre kanskje blir det etter hvert, gradvis? Vet jo at det er forskjell på folks følelser; noen blir forelsket med en gang(slike som meg), mens noen trenger lang tid - og så kommer det. Men når han sier at han mest sannsynlig ikke blir det, er det helt utelukket da? Vi har kun møtt hverandre tre ganger, og man rekker jo ikke å bli ordentlig kjent på den korte tiden....Vi har ikke engang hatt sex. Beklager, er helt ødelagt og trengte å få dette ut. Jeg er så forelsket at det gjør vondt. Anonymous poster hash: 7f3da...17b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Når han selv sier han ikke kommer til å bli forelsket, må du absolutt respektere det og holde deg langt unna. For egen stolthets skyld ville jeg heller ikke hatt noen mer kontakt med han. Anonymous poster hash: 1826d...b62 12
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Så leit å høre Det er helt fryktelig å være så stormende forelsket, for så å oppleve det du gjør. Man står med alt man drømmer om den ene dagen, og vips: plutselig er alt borte og man er tomhendt. Jeg har vært der jeg og, jobber meg ut av det.. men det er tungt. Han er fremdeles i hodet mitt mange ganger hver eneste dag... håper du kommer deg greit ut av det, og at det snart dukker opp en ny og flott mann som passer deg enda bedre. Stor klem til deg Anonymous poster hash: 8b1c7...985 2
helloworld Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Det er jo igrunnen veldig bra at han sier ifra klart og tydelig såpass tidlig. Noen kjenner seg selv bare så godt, og vil ikke lure den andre til å tro noe annet. Og det burde du være glad for. Han så verdien din nok til å gi deg beskjed på en ærlig måte. Det motsatte med kontakt som dabber av, eller unnvikende oppførsel er slitsomt og vondere. 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Hæ?? Var det ikke en lignende tråder her noen dager siden??? TROLL Anonymous poster hash: b53f9...838
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Det er jo igrunnen veldig bra at han sier ifra klart og tydelig såpass tidlig. Noen kjenner seg selv bare så godt, og vil ikke lure den andre til å tro noe annet. Og det burde du være glad for. Han så verdien din nok til å gi deg beskjed på en ærlig måte. Det motsatte med kontakt som dabber av, eller unnvikende oppførsel er slitsomt og vondere. Ja, og det er noe av det som gjør ham så fantastisk: Han er ærlig og redelig. Jeg har fremdeles et bittelite håp, klisjeen om at det siste som dør er håpet klamrer jeg meg fast til. Alt stemte med denne mannen, absolutt alt. Det kom som lyn fra klar himmel. Er det ikke en bitteliten mulighet for at han kan bli forelsket i meg på sikt, om vi fortsetter å møtes, har sex? Anonymous poster hash: 7f3da...17b
helloworld Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Ja, og det er noe av det som gjør ham så fantastisk: Han er ærlig og redelig. Jeg har fremdeles et bittelite håp, klisjeen om at det siste som dør er håpet klamrer jeg meg fast til. Alt stemte med denne mannen, absolutt alt. Det kom som lyn fra klar himmel. Er det ikke en bitteliten mulighet for at han kan bli forelsket i meg på sikt, om vi fortsetter å møtes, har sex? Anonymous poster hash: 7f3da...17b Tja, jeg vet ikke. Ikke bruk sex som et middel for å komme deg nærmere han emosjonelt. Da kommer han muligens bare til å forbinde deg med sex. Men hvis dere møtes og gjør andre aktiviteter, så blir dere jo bedre kjent og kanskje det kan utvikle seg. Ligger det i kortene at dere skal møtes igjen da? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Hæ?? Var det ikke en lignende tråder her noen dager siden??? Anonymous poster hash: b53f9...838 Ikke laget av meg i så fall. TS PS: Troll kan du være selv. Anonymous poster hash: 7f3da...17b 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Tja, jeg vet ikke. Ikke bruk sex som et middel for å komme deg nærmere han emosjonelt. Da kommer han muligens bare til å forbinde deg med sex. Men hvis dere møtes og gjør andre aktiviteter, så blir dere jo bedre kjent og kanskje det kan utvikle seg. Ligger det i kortene at dere skal møtes igjen da? Han har sagt at han håper vi kan møtes igjen, at han vil gjøre det vonde mindre vondt for meg. Anonymous poster hash: 7f3da...17b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Ja, og det er noe av det som gjør ham så fantastisk: Han er ærlig og redelig. Jeg har fremdeles et bittelite håp, klisjeen om at det siste som dør er håpet klamrer jeg meg fast til. Alt stemte med denne mannen, absolutt alt. Det kom som lyn fra klar himmel. Er det ikke en bitteliten mulighet for at han kan bli forelsket i meg på sikt, om vi fortsetter å møtes, har sex? Anonymous poster hash: 7f3da...17b Nei, når han sier han ikke kommer til å bli forelsket, så gjør han ikke det. Du er ikke så fantastisk at han bare mååååå ha deg, gi slipp på ham. Anonymous poster hash: 25566...8de
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Nei, når han sier han ikke kommer til å bli forelsket, så gjør han ikke det. Du er ikke så fantastisk at han bare mååååå ha deg, gi slipp på ham. Anonymous poster hash: 25566...8de Takk for det, veldig hyggelig sagt. Anonymous poster hash: 7f3da...17b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Var en jente jeg likte veldig godt, men hun snakket så jævla mye og var klengete at jeg rett og slett mistet lysten på henne. Kan hende han likte deg veldig godt i begynnelsen, for jeg har aldri gått 2 eller 3 date med en jeg ikke var interessert i. Jenter for guds skyld, ikke bli for klengete når dere er i startfasen. Anonymous poster hash: eed01...265
Gjest Celine* Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Vet du, jeg synes det er realt at han sier det i klartekst, på den måten skaper ikke han urealistiske forventninger. For min del er tre dater ganske mye, det tar maks en time før jeg vet om han er noe jeg vil satse videre på. Det har ingenting med at vedkommende ikke er fin, hyggelig, sympatisk etc., men det må en viss personkjemi og gnister til. Hvis han ikke har sett noe av det på tre dater forstår jeg at han ikke kan se for seg at det vil utvikle seg til noe mer. Ta det for det dette har vært, tre fine dater, og gå videre. Det er mange fisk i havet, hvorfor skal du kaste bort mer tid på noen som ikke er helt forgapt i deg? 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 Vet du, jeg synes det er realt at han sier det i klartekst, på den måten skaper ikke han urealistiske forventninger. For min del er tre dater ganske mye, det tar maks en time før jeg vet om han er noe jeg vil satse videre på. Det har ingenting med at vedkommende ikke er fin, hyggelig, sympatisk etc., men det må en viss personkjemi og gnister til. Hvis han ikke har sett noe av det på tre dater forstår jeg at han ikke kan se for seg at det vil utvikle seg til noe mer. Ta det for det dette har vært, tre fine dater, og gå videre. Det er mange fisk i havet, hvorfor skal du kaste bort mer tid på noen som ikke er helt forgapt i deg? Fordi han er drømmemannen.... Han sier vi har en sterk seksuell kjemi, og at han har veldig lyst på meg fremdeles -men at vi skal snakke mer om akkurat det. Kan det ikke være en liten mulighet for at begjær kan utvikle seg til forelskelse om vi har sex? Anonymous poster hash: 7f3da...17b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 Hæ?? Var det ikke en lignende tråder her noen dager siden??? TROLL Anonymous poster hash: b53f9...838 Dette er ikke akkurat et unikt tilfelle. Doh. Ikke fortsett å treff han og ha sex med han, i håp om noe mer. Du kommer bare til knuse hjertet ditt enda hardere og forlenge de kjipe følelsene. Han har sagt tydelig fra at han bare er ute etter å knulle deg, og ikke noe mer. Egentlig høres han ut som en uærlig tosk, som later som om han er villig til å treffe deg igjen for å være grei, når han tydeligvis bare er hypp på sex. Anonymous poster hash: 729a9...d10 2
Jellybean78 Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 Kan det ikke være en liten mulighet for at begjær kan utvikle seg til forelskelse om vi har sex? Nå klamrer du deg etter halmstrå, og innerst inne så tror jeg du vet dette selv også. Personlig så syns jeg at en person som "gir bort" kroppen sin bevisst for å oppnå noe er lite tiltalende, vitner om null selvrespekt for en selv. Skjønner at dette er veldig vondt, men som andre sier: kutt ut all kontakt og gå videre. 4
Gjest Celine* Skrevet 26. januar 2014 #18 Skrevet 26. januar 2014 Det virker ikke som at du hører på andre svar enn dem du ønsker, men nei, jeg tror ikke at sex vil føre til at han blir forelska i deg. Hvis han hadde trodd at det var en sjanse for det hadde han nok sagt at han var usikker eller formulert seg på en annen måte, nå har han avskrevet deg helt. Fortsett å møte ham hvis du føler for det, men jeg ser ikke helt hva du skal få ut av det. 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #19 Skrevet 26. januar 2014 Var en jente jeg likte veldig godt, men hun snakket så jævla mye og var klengete at jeg rett og slett mistet lysten på henne. Kan hende han likte deg veldig godt i begynnelsen, for jeg har aldri gått 2 eller 3 date med en jeg ikke var interessert i. Jenter for guds skyld, ikke bli for klengete når dere er i startfasen. Anonymous poster hash: eed01...265 "Klengete" som i fysisk klengete? I så fall tror jeg det ofte bare handler om et ønske om sex fra den andre parten.... Anonymous poster hash: 3ff93...f0a
lalaB Skrevet 26. januar 2014 #20 Skrevet 26. januar 2014 Kan det ikke være en liten mulighet for at begjær kan utvikle seg til forelskelse om vi har sex? Anonymous poster hash: 7f3da...17b Hvordan vil du føle deg dersom dere har sex, og han fortsatt ikke vil ha noe annet enn sex fra deg? Det ville nok bare gjort alt mye verre, om det hadde vært meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå