Augustbrud02 Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 Jeg har et litt praktisk spørsmål om akkurat dette med å komme ut på kirketrappen jeg. Det er jo slik at brudeparet skal gå først ut av kirken. Men samtidig skal vel gjestene være først ute av sleve kirken for å ta i mot gjestene? Eller tar jeg helt feil nå? Hvordan gjør man egentlig dette praktisk? Venter brudeparet inni våpenhuset til alle gjestene har gått ut, eller venter brudeparet på gjestene ute?
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 brudeparet går først ut, så kommer gjestene. Brudeparet håndhilser da på de som har vært tilstede inne i kirken. Så står brudeparet på trappen og blir tatt bilder av og kysser litt og sånn.... Slik har det blitt gjort i de bryllupene jeg har vært i
'Lilly' Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Det er to alternativer som jeg kjenner til: 1) Brudeparet stopper i våpenhuset, håndhilser på gjestene som går ut, kommer sammen ut på kirketrappen foran alle gjestene. 2) Brudeparet stopper på kirketrappen, håndhilser på gjestene som går å stiller seg på bakken etterpå. Brudeparet blir stående på kirketrappen foran alle gjestene. Håper det hjalp!!!
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 Vi skal gå for det første alternativet, fordi alle vi kjenner vil så gjerne være der å kaste ris/roseblader
Augustbrud02 Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2002 Takk for svar. Har akkurat kommet hjem fra en vielse der brudparet ble stående i våpenhuset og ta i mot gratulasjoner fra alle samen før de gikk ut. Innmari ålreit måte å gjøre det på, for da ble det ikke så mye kaos ute lissom. Håper min kjære også synes dette kan være en grei måte å gjøre det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå