AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Kjenner du til et råskinn av en kompetent advokat som står last og brast med klienten sin, setter tenna i motparten og holder til den andre må gi seg? Som tenker selv og gir gode råd i kompliserte saker? (og når jeg sier komplisert så mener jeg veldig komplisert...) Ikke bare sleng ut et navn, og begrunn gjerne hvorfor du mener advokaten fortjener salæret sitt. Hvis du ikke har lyst til å si det offentlig men er så snill at du kunne tenke deg å sende meg en melding om det kan du si pip i tråden, så sender jeg deg en pm. Anonymous poster hash: 9cc2a...b9c
Testosteron Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Dommerne ved Oslo byfogdembete, som er den domstolen som har ansvaret for den type jus du nevner, hadde kunnet gi deg noen navn, men de uttaler nok ikke offentlig om dette bortsett fra når de oppnevner bostyrer. En slik oppnevnelse innebærer tillit til at advokaten har den nødvendige faglige kompetansen til å gjøre en god jobb, og det er de samme advokatene som oppnevnes igjen og igjen. Bostyreroppnevnelsene kunngjøres her: http://norsk.lysingsblad.no/utlysing/proklama/resultat.asp?fnr=&name=&postal=&county=300&timeFrame=1&sortOrder=1 så det er bare å gå inn og se hvem som blir oppnevnt, så finner du de dyktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå