Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei (tidligere) nær venninne av meg har blitt så avvisende nå etter jeg har fått samboer. hver gang jeg har foreslått noe, som at hun/de kan komme på besøk til oss kan ikke de eller så skal hun vri det til at jeg/vi må besøke dem. De siste 2 årene kan jeg faktisk telle på en hånd de gangene hun har vært på besøk hos meg mens jeg har vært hos henne utallige ganger. Hun var såå glad på mine vegne når samboer skulle flytte inn og hun gledet seg masse til at vi kunne finne på ting sammen. Hun og typen har ikke vært innom en eneste gang siden han flyttet hit, selv om jeg har invitert til middag etc så har det ikke passet. er igrunn ganske opptatt av at det skal se fint ut hjemme hos meg så jeg skjønner ikke hva som er problemet? Ja de har barn men de klarer jo å dra andre plasser hvor de enten har med barnet eller får barnevakt. Jeg har stilt opp for henne så mange ganger men nå når jeg trenger henne viser hun ingen interresse. Er ikke det normalt å være litt nysgjerrig på hvordan det går og stille opp når man blir invitert? Kjenner jeg blir sliten av å spør for så å bli avvist hver gang. Jeg har forsøkt å ta dette opp med henne tidligere, på en grei måte, men det når tydeligvis ikke frem. Virker som det bare skal gå en vei og det er når det passer henne. Har lyst å si hva jeg mener og konfrontere henne skikkelig, hun lover og lover men holder det skjeldent... Tips ?

Anonymous poster hash: c9a1f...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare vært ærlig og sagt det jeg mente. Det er respektløst av dem å si nei hver gang når du har vært der og holdt henne/dem med selskap i en lengre periode. Det skal gå begge veier, hvis ikke det hjelper ville jeg kuttet henne ut. Slike venner er ikke til å samle på

Anonymous poster hash: 0a2d7...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...