Gå til innhold

Dårlige følelser når en fyr viser interesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem....

Hvis en fyr viser interesse for meg, trekker jeg meg unna og jeg begynner å tenke at tanken av å være sammen med han er uutholdelig. At det vil være pinlig å holde på med han...og jeg tenker med en gang - ''Nei, dette går ikke.''

Dette skjer hver gang det er gjensidig tiltrekkelse og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt disse følelsene.

Noen råd?

Anonymous poster hash: 77230...e2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik. Vanskelig situasjon.

Anonymous poster hash: b8241...d26
Skrevet

Gi han en sjanse, også når du blir skikkelig kjent med han så får du kanskje følelser :)

Anonymous poster hash: 63a5c...7ac

• Liker 1
Skrevet

Løp og gjem deg, så forsvinner de ;)

Skrevet

Løp og gjem deg, så forsvinner de ;)

takk for seriøs tilbakemedling.

Skrevet

Om man merker at det vil være uutholdelig å være sammen med noen som sjekker en opp så er det nok ikke rett person.

Anonymous poster hash: 0e37b...34a
Skrevet (endret)

Om man merker at det vil være uutholdelig å være sammen med noen som sjekker en opp så er det nok ikke rett person.

Anonymous poster hash: 0e37b...34a

Helt feil.

Han kan fint være den rette, men du unnviker/ unndrar deg muligheten til å finne det ut.

Kalde føtter har kun med deg selv, erfaringer, frykt og din egen selvfølelse å gjøre TS- ingenting annet. En forsvarsmekanisme som ikke er helt sunn, med andre ord.

Dessuten er det et visst tegn på ung alder, eller umodenhet, å være så opptatt av hva andre vil tenke, det meste av det du tror andre vil si er nok også noe som hovedsakelig finnes i ditt eget hode...

Det du burde gjøre er å bestemme deg for å stå i det, og holde ut enhver følelse av tvil som skulle dukke opp, helt til du er sikker på hva du føler for ham over tid. Gjør det også for hans skyld, ikke bare for din egen skyld. Det vil være beinhardt, men du vil komme ut av det som et modnere menneske følelsesmessig :).

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 3
Skrevet

Er det fordi du ikke synes de er attraktive nok, fordi du får klaus pga oppførselen deres, eller fordi du ikke takler å ha noen nært på deg?

Anonymous poster hash: e6049...24e
Skrevet

takk for seriøs tilbakemedling.

Beklager. Det var ikke sånt ment. Jeg pleier å oppføre meg slik, derfor har jeg ingenting bedre å komme med.

Skrevet

Har ingen gode råd, men ville bare si at jeg er akkurat slik selv. "Bra" det er flere av oss :(

Anonymous poster hash: 62062...593
Skrevet

Hadde det sånn selv. :) Endra seg når jeg møtte en person jeg VIRKELIG likte.

Anonymous poster hash: 7848c...b06
Skrevet

Jeg har et problem....

Hvis en fyr viser interesse for meg, trekker jeg meg unna og jeg begynner å tenke at tanken av å være sammen med han er uutholdelig. At det vil være pinlig å holde på med han...og jeg tenker med en gang - ''Nei, dette går ikke.''

Dette skjer hver gang det er gjensidig tiltrekkelse og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt disse følelsene.

Noen råd?

Høres ut som om du jager en spesifikk sosial status. Vær ærlig med deg selv. Er du "god nok"?

Anonymous poster hash: 63897...0d5

Skrevet (endret)

Hadde det sånn selv. :) Endra seg når jeg møtte en person jeg VIRKELIG likte.

Anonymous poster hash: 7848c...b06

Hun skriver da tydelig at det er gjensidig tiltrekning, og at disse følelsene som får henne til å ønske å flykte først oppstår når hun får bekreftet at det er gjensidig.

Det er noe helt annet å ikke føle seg tiltrukket av noen som har følelser for en selv, da burde man naturligvis ikke holde ut bare for å se om man selv kan komme til å få følelser på et tidspunkt- men heller vente til man møter en man liker godt.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Jeg har det også slik. Men tror det kommer av at det føles trygt og godt å fantasere om en person. Men når han viser gjensidig interesse, så blir det plutselig veldig seriøst. Man får på en måte tankene opp i et annet nivå og blir nødt til å vurdere realiteten i et eventuelt forhold nøyere. Da blir det veldig alvor ut av fantasien om at man faktisk er sammen med personen. Hver dag.Så det er vel som noen her sier: at føler du slik du føler, så er ikke personen den rette. Finner du den rette, så føles det plutselig ikke uutholdelig lenger.

Skrevet

Tro meg, det er like greit å holde seg unna da 90% av alle menn er useriøse drittsekker. Vi damer burde begynne å behandle menn som de behandler oss, så får vi se åssen de liker det.

Anonymous poster hash: 266ee...68b
Skrevet

Jeg har det også slik. Men tror det kommer av at det føles trygt og godt å fantasere om en person. Men når han viser gjensidig interesse, så blir det plutselig veldig seriøst. Man får på en måte tankene opp i et annet nivå og blir nødt til å vurdere realiteten i et eventuelt forhold nøyere. Da blir det veldig alvor ut av fantasien om at man faktisk er sammen med personen. Hver dag.Så det er vel som noen her sier: at føler du slik du føler, så er ikke personen den rette. Finner du den rette, så føles det plutselig ikke uutholdelig lenger.

Nei. Litt kalde føtter når selv om man er betatt selv også er en vanlig forsvarsmekanisme, og de som tar det på et tegn på at noe ikke er rett, tar feil.

Det er en illusjon å tro at "alt bare vil falle på plass av seg selv, og man vil aldri få litt kalde føtter bare man møter noen som er helt rett".

Skrevet

Tro meg, det er like greit å holde seg unna da 90% av alle menn er useriøse drittsekker. Vi damer burde begynne å behandle menn som de behandler oss, så får vi se åssen de liker det.

Anonymous poster hash: 266ee...68b

Ja, kjempelurt. Da blir vi sikkert kvitt problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...