straamann Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg skal ha date med en dame som kommer på besøk et helt døgn - tilreisende hit til byen jeg bor (Stavanger). Hun bor på hotell. Hvorvidt jeg skal bli med dit på natta, er uvisst, og heller ikke noe som er et must i første omgang. Men vil fylle dagen med noe hyggelig for oss begge. Å dra på restaurant er jo et sikkert kort, så der går det litt tid. Og evt en forestilling av noe slag for å få en pause med litt fokus på noe utenfor oss selv. Men er det noen som har noen spenstige forslag til hva vi kan finne på på formiddagstid frem til ca 18? Gjerne noe som innebærer at man får "opplevd stavanger" på en eller annen måte. Har ikke bil tilgjengelig. Og der er i februar, så det er kaldt ute ;P
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 De har jo bowling, eller ta en båttur for å se prekestolen? Anonymous poster hash: 376fd...58a
lalaB Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Sightseeing i Stavanger sentrum? Gå rundt i gågatene, sett dere ned på en artig/koselig café å spis lunsj, ta dere en tur til gamebyen, gå innom på museum eller kunstutstilling (dersom det er av interesse), ta en kaffe på en benk ved vannet.. osv..
Vanillalilla Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Hvis det er opphold og fint vær så er det jo koselig å ta en spasertur i f.eks. gamlebyen. Evt. Mosvannet og opp til Vålandstårnet (der er det noen ganger kafe på søndagene tror jeg). Ellers er det jo ofte noen kule utstillinger på Tou Scene eller ett av galleriene i byen. Jeg syns også oljemuseet er gøy, og da kan man jo også ta en koselig lunch på Bølgen og Moi i samme slengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå