Gå til innhold

Hvorfor vil du ha barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde at du tok valget om å få barn?

Anonymous poster hash: d20a9...255
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg var gravid :fnise:

Nei, men altså; Jeg synes at det hørtes koselig ut, givende og utfordrende. Man får lov til å forme en framtidig verdensborger, og se verden gjennom deres øyne for en stund.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har ikke valgt å få barn akkurat nå, men jeg vil gjerne bli mor i fremtiden. Vet ikke helt hvorfor egentlig. Sikkert en god blanding av instinkter og oppdragelse. Det føles iallefall riktig for meg.

Skrevet

Vi vil ha barn for å føre genene våre videre. Samt for å se hva "the big fuzz" is all about.

Anonymous poster hash: 4be0d...3e6
Skrevet

Vil ha barn delvis på grunn av instinkt, det er en opplevelse på godt og vondt jeg gjerne vil oppleve, gir livserfaring hvor man lærer utrolig mye om seg selv som igjen gir en berikelse, å bli kjent med et annet menneske på den måten tror jeg er en fascinerende reise.

Skrevet

Jeg elsker barn. Og jeg elsker familie. Å bli mor er det jeg ønsker mer enn noe. Se dem vokse opp, utforske verden, tenke og undre seg og utvikle seg til fine mennesker. Hjelpe dem med å bli de beste versjonene av seg selv som de kan bli, og forberede dem på en verden der ute som ikke alltid vil gi dem hva de vil. Lære dem tålmdighet, aksept og godhet. Etcetcetc

Anonymous poster hash: f530f...b05
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg ville ha barn fordi jeg følte at det var det neste naturlige steget i livet mitt. At det var det som manglet. Og jeg ønsket en tradisjonell familie.

Jeg var(og er fortsatt) ikke spesielt glad i andre barn så det var ikke det som gjorde det. Jeg syns egentlig alt som har med babyer og småbarn å gjøre er veldig skummelt, men for en eller annen grunn føltes det riktig ut likevel.

Skrevet

Jeg har ikke valgt å få barn akkurat nå, men jeg vil gjerne bli mor i fremtiden. Vet ikke helt hvorfor egentlig. Sikkert en god blanding av instinkter og oppdragelse. Det føles iallefall riktig for meg.

Jøss, når byttet du mening?

Ikke meningen å grave, men ble litt nsygjerrig.

Anonymous poster hash: ed9b1...d57

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jøss, når byttet du mening?

Ikke meningen å grave, men ble litt nsygjerrig.

Anonymous poster hash: ed9b1...d57

Jeg aner ikke. Husker ikke hva jeg har svart angående dette tidligere, bare hva jeg føler og mener akkurat nå. Du har tydeligvis bedre kontroll enn meg.

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Skrevet

Vel, for meg er det naturlig at jeg skal ha barn en gang i tiden.

Jeg ønsker meg en familie.

Skrevet

Jeg bare... føler at jeg har lyst, engang i fremtiden. Det er vel det biologiske instinket :)

Skrevet

For meg var det en naturlig del av livet, og et naturlig steg videre.

Skrevet

Jeg hadde lyst. Også føler jeg at det er hele meningen med livet på en måte. Den følelsen ble forsterket da jeg fikk barn. Livet hadde manglet en hel dimensjon on jeg hadde droppet dette...

Anonymous poster hash: 55270...ea1

Skrevet

Fordi jeg ønsker å skape en familie. Det er en ramme rundt livet jeg finner svært givende. Det å oppdra og veilede mennesker som jeg elsker av hele mitt hjerte til å bli trygge og selvstendige mennesker og se dem vokse og finne ut av hvem de er virker utrolig meningsfylt.

Skrevet

Jeg har alltid vært en veldig familieorientert person. Jeg føler at jeg ble født for å være mor, om du skjønner hva jeg mener. Det er det jeg alltid har ønsker i livet mitt. Nå er jeg mor til en 18 mnd gammel gutt, og jeg kan virkelig ikke tenke meg noe bedre. Hver eneste dag er helt fantastisk, og det er mye bedre enn jeg forestilte meg, selv om jeg virkelig så frem til det på alle måter. Jeg føler virkelig at det er dette som er plassen min her i verden, der andre kanskje drømmer om å bli leger og advokater, er ikke høy utdannelse så viktig for meg, jeg er ikke noen karrierekvinne. Jeg har drømt om å være mamma og kone, lage gode hjemmelagde middager og skape tradisjoner for min egen familie. Jeg er sosionom er fornøyd med den utdannelsen. Mamma er kallet mitt :)

Anonymous poster hash: cdd6b...286
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha barn i framtiden. Tanken av å gå gravid virker så koselig. Har siden jeg var liten ønsket meg barn.

Skrevet (endret)

Jeg ville ha "min" egen familie, og et menneske som elsker meg helt betingelsesløst, og som jeg elsker betingelsesløst tilbake. Dessuten manglet jeg røtter pga turbulent barndom, og nå føler jeg at jeg har fått røtter, noe som har gitt livet mitt en større mening, jeg har til og med fått JULESTEMNING! Jeg har aldri giddet å feire jul engang, nå blir jeg varm i hjertet :P

Endret av NovaFlare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...