AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hei! Jeg og kjæresten min skal reise til Istanbul nå i februar. Jeg har aldri vært i Tyrkia før, så jeg er ganske spent. Har hørt utrolig mye fint om byen Istanbul, men mye dårlig om tyrkere. Noen som har erfaringer med Istanbul? Reisetips? Anonymous poster hash: 2f9f6...8db
Fuglen Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Hvor skal dere bo? Det er jo utrolig mye å se i Istanbul da, for en historisk by! I gamlebyen likte jeg best Hagia Sofia og Basilica Cistern, de var begge helt magiske. Ellers er det koselig å bare rusle rundt i byen. Og ta fergen over til Asia-siden, der er det også et marked som jeg syntes var bedre og hyggeligere enn Spice Bazaar i Europa-delen. Hadde ingen dårlige opplevelser med tyrkere. Hvor har du fått det fra?
Hecubaa Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg var der for noen år siden på studietur, og når de tyrkiske selgerne fikk snusen i at det bodde 15 jenter på ett hotell så stod de utenfor til alle døgnets tider for å prakke på oss vesker og klokker osv., og noen av de fulgte til og med med oss slik at det til tider var umulig å sette seg på en kafe for å slappe av uten at de hang over bordet. Jeg syns uansett at det var så mye fint å se i Istanbul at opplevelsene veide opp for disse selgerne, selv om det var slitsom og ulikt noe annet jeg har opplevd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå