AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Del Skrevet 26. januar 2014 Hei! Jeg og kjæresten min skal reise til Istanbul nå i februar. Jeg har aldri vært i Tyrkia før, så jeg er ganske spent. Har hørt utrolig mye fint om byen Istanbul, men mye dårlig om tyrkere. Noen som har erfaringer med Istanbul? Reisetips? Anonymous poster hash: 2f9f6...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglen Skrevet 26. januar 2014 #2 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvor skal dere bo? Det er jo utrolig mye å se i Istanbul da, for en historisk by! I gamlebyen likte jeg best Hagia Sofia og Basilica Cistern, de var begge helt magiske. Ellers er det koselig å bare rusle rundt i byen. Og ta fergen over til Asia-siden, der er det også et marked som jeg syntes var bedre og hyggeligere enn Spice Bazaar i Europa-delen. Hadde ingen dårlige opplevelser med tyrkere. Hvor har du fått det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 26. januar 2014 #3 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg var der for noen år siden på studietur, og når de tyrkiske selgerne fikk snusen i at det bodde 15 jenter på ett hotell så stod de utenfor til alle døgnets tider for å prakke på oss vesker og klokker osv., og noen av de fulgte til og med med oss slik at det til tider var umulig å sette seg på en kafe for å slappe av uten at de hang over bordet. Jeg syns uansett at det var så mye fint å se i Istanbul at opplevelsene veide opp for disse selgerne, selv om det var slitsom og ulikt noe annet jeg har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå