AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hvor fornøyd er du? Mtp at den ikke har hull til seler? Hvor lenge kan babyen bruke den? Kan den brukes på vår/sommer, dersom dyna inni tas ut..? Er det noen som angrer på kjøpet? Kan posen brukes i sittedelen på vogna? Evnt. når er det vanlig å gå fra bag til sittedel? Hvilken alder..? Mtp barnehage, må man vel ha en vogn med vognpose i tillegg? Hva anbefales å bruke der? Ser ikke for meg den nye vogna med Risa Rosa vognpose i når mini er 18mnd.. Anonymous poster hash: 428c3...d4b
Supergla88 Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har risarosa pose! Er veldig fornøyd, eneste jeg føler den mangler er glidelås på begge sider.. Det er bare glidelås på den ene siden! Jenta mi på 4mnd har strekt seg noe voldsomt, å jeg ser at posen ikke varer så altformye lenger! Så må nok investere i ny pose når jeg bytter til sportsdelen når hun er 6-7 mnd! Jeg kommer til å kjøpte voksi urban som hun kan ha i sportsdelen;-) den varer lenge å er kjempe god!:-) håper du fikk svar på noen av spørsmålene dine;-)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har veldig lyst på risarosa, men alle mener jo at voksiurban er best, så det blir vel den på meg også, men er så kjipt at den er så stygg. Liker ikke den litt creepy fuglen i hodedelen, og liker ikke det boblejakkeutseende, og at den er skinnende i stoffet. Selv om det er gode egenskaper..... Vanskelig.. Anonymous poster hash: 48f67...1de
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har veldig lyst på risarosa, men alle mener jo at voksiurban er best, så det blir vel den på meg også, men er så kjipt at den er så stygg. Liker ikke den litt creepy fuglen i hodedelen, og liker ikke det boblejakkeutseende, og at den er skinnende i stoffet. Selv om det er gode egenskaper..... Vanskelig.. Anonymous poster hash: 48f67...1de Helt enig med deg, og derfor gikk vi for voksi city. Den har ikke den teite/stygge pingvinen og er matt i stoffet. Den er utrolig deilig og myk og den ser litt sånn vintage ut.Anonymous poster hash: 692be...9df 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har veldig lyst på risarosa, men alle mener jo at voksiurban er best, så det blir vel den på meg også, men er så kjipt at den er så stygg. Liker ikke den litt creepy fuglen i hodedelen, og liker ikke det boblejakkeutseende, og at den er skinnende i stoffet. Selv om det er gode egenskaper..... Vanskelig.. Anonymous poster hash: 48f67...1de Jeg liker ikke urban, synes rett og slett den er stygg med det blanke boblejallestoffet. Synes også den er mye drivere enn city som vi kjøpte. Er superfornøyd med city, myk og god og super å pakke rundt sidene av hodet så det blir lurt og deilig. Anonymous poster hash: 025e0...ada
MockingJay Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har ikke risarosa, men har arvet en lammeskinnspose som er utformet likt, så kan jo si noe om det. Jeg hadde ikke kjøpt hverken risarosa eller pose uten muligheter for seler igjen. For selv om jeg har en liten jente, som godt kunne brukt den ennå lenge (hun er 6 mnd), så ser jeg at det begynner å bli farlig med tanke på å falle ut. Og 2000kr for en pose som kan brukes i 6 mnd vs en pose som kan brukes til 6 år til samme pris gir for meg et lett valg. Vi har urban pga at vi virkelig trenger en "bobblejakke" pose her vi bor . Man kan forsåvidt fjerne pingvinen:)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Hadde Voksi Classic og brukte posen fra hun var nyfødt og til hun var 3 år (brukte den som dyne på teltturer). På kalde dager nå i vinter har hun den som ekstra underlag i senga. Helt genial pose som er god, varm og som vokser med barnet. Anonymous poster hash: 9069c...a41
Rosenrød Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Jeg synes de Risarosaposene er så nydelige!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 De fleste dunposer kan brukes i flere år, fremfor 6 mnd. Jeg har vokst city som ikke glinser, men har den alltid dekket uansett med vognteppe/bagkalesje.Anonymous poster hash: 5946d...93a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Anbefaler Easy Grow, aldri hørt noen klage over den. Og de jeg kjenner som har hatt både den og voksi urban foretrekker EG.Anonymous poster hash: f161c...d7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå