philippa starck Skrevet 22. mai 2004 #21 Skrevet 22. mai 2004 Jeg er visst den eneste som ikke synes dette høres så kuult ut... For all del: en knallidè for bursdag, grillfest eller en uhøytidelig samling, men i et bryllup blir det litt feil for meg. Men det er fordi jeg selv hadde et formelt bryllup - og det er det jo slett ikke sikkert dere skal ha!
Tari Skrevet 22. mai 2004 #22 Skrevet 22. mai 2004 Jeg er visst den eneste som ikke synes dette høres så kuult ut... For all del: en knallidè for bursdag' date=' grillfest eller en uhøytidelig samling, men i et bryllup blir det litt feil for meg. Men det er fordi jeg selv hadde et formelt bryllup - og det er det jo slett ikke sikkert dere skal ha![/quote'] Du er absolut ikke alene!
snuppelure69 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #23 Skrevet 22. mai 2004 Jeg skjønner godt at noen syns dette ikke passer seg helt og jeg har full respekt for det. Men vi skal ha et meget uformelt bryllup, da vi begge gifter oss for andre gang og hadde veldig formelle bryllup første gang. Denne gangen skal festen være for oss og av oss. Ikke hensyn til alle gamle tanter og "skikk og bruk" men akkurat slik vi vil ha det. Og som jeg skrev i det første innlegget: alle som er invitert er uformelle og uhøytidelige mennesker som sikkert tar det for den "gimmicken" det er og ikke noe annet. En annen morsom ting med det er at de kan velge selv om de vil drikke likøren der og da, eller ta den med hjem som en morsom souvernir. Men som sagt, smaken er som baken og det respekterer jeg fullt ut. :-)
Gjest Poirot Skrevet 22. mai 2004 #24 Skrevet 22. mai 2004 Til et uhøytidelig bryllup høres det supert ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå