Gå til innhold

Litt sprø variant av bordkort!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. :-)

Jeg og min kjære tenkte vi skulle lage en ny vri på bordkortene til vårt bryllup. JEg må først si at det er ingen avholdsmennesker eller lignende som kommer, slik at det ikke er noe problem. Vi har fått tak i mange små Absolutt flasker (2 dl) og tenkte vi skulle lage lyseblå likør i de til mennene og rosa likør til damene. Deretter skriver vi navnelapper og limer på flaskene slik at det blir stående " Absolut Anne" , "Absolut Ola"......tror dere at det kan være en litt morsom vri på det??

Vil ellers bare si at vi har også ønsket oss penger i gave....dette er ikke fordi vi er griske eller skal ha spleiselag, men rett og slett at vi begge er godt voksne og har alt vi trenger....og litt til!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjempetøft og originalt!

Hadde ledd meg ihjel når jeg så de hvis jeg var bedt :)

Skrevet

Kjempe stilig!!! Utrolig bra på kommet! :hoho:

Skrevet

Original vri og absolutt humoristisk :wink:

Skrevet

kjempe tøft blir det..absolutt cool :sjarmor:

Skrevet

Flott at det fremdeles fins nokon med god fantasi! :)

Skrevet

Kjemestilig påfunn! Kreativt!!

Skrevet

Tusen takk for mange positive tilbakemeldinger. Det kan kanskje være litt "harry" som Lilly sier......men det er iallefall ikke mange som har hatt slike bordkort tidligere. Er litt opptatt av at festen vår skal være litt orginal og ikke slik som alle andre har det. Men som sagt...tusen takk for positiv og negativ tilbakemelding.

Skrevet

Tusen takk for mange positive tilbakemeldinger. Det kan kanskje være litt "harry" som Lilly sier......men det er iallefall ikke mange som har hatt slike bordkort tidligere. Er litt opptatt av at festen vår skal være litt orginal og ikke slik som alle andre har det. Men som sagt...tusen takk for positiv og negativ tilbakemelding.

Skrevet

Jeg synes det hørtes kjeempestilig ut!! :ler:

Skrevet

Synes det var en god ide jeg! :ler:

Men hvor har dere fått tak i (så) mange flasker fra?

Skrevet

For meg blir det litt "danskebåten". Kunne nok ha gått med på flaskene, men ville droppet å skrive "absolut" foran navet. Men, da mister det kanskje litt av poenget :-) Men, alle ære til dere for kreativitet og fantasi!

Skrevet

Vi har en bekjent som hadde samlet over en lang periode og som egentlig skulle bruke de til blink, derfor så mange.

Vi skal ikke skrive Absolut på flaskene.....det står der allerede. Vi skal bare lime på navnelapper under, slik at det ser ut som en ny "type" Absolut.

Skrevet
Vi har en bekjent som hadde samlet over en lang periode og som egentlig skulle bruke de til blink, derfor så mange.

Vi skal ikke skrive Absolut på flaskene.....det står der allerede. Vi skal bare lime på navnelapper under, slik at det ser ut som en ny "type" Absolut.

Tror kanskje jeg likevel ville ha limt navnelapper over Absolut også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...