AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg er gjerne helt idiot som føler det sånn. Min eks gikk i fra meg. Har et barn med han. Vi samarbeider om det. Problemet er at etter dette barnet gikk vi i 10 år uten å lykkes med å få flere barn. Legen mente at jeg har pcos. Han ville ikke ta prøverør. En dag sa han til meg at han var forelska i en annen. Han har nå barn med henne. Men vi samarbeider om det vi har sammen. Det er vondt når han hele tiden snakker om så skjønn datter han fikk til meg. Når vi snakker på telefonen så sier han : jeg må hente ..nå dikter jeg et navn.. Lise. Åhhh lise skjønne lise sier han. Inni meg griner det. Dette er det siste jeg trenger å høre om... Synes at han kunne tatt hensyn og ikke snakke sånn om babyen til meg. Hva synes dere?Anonymous poster hash: 00970...f6f
Lou Salome Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Ta hensyn til deg selv og ikke snakk med ham. Hent og levér fellesbarn på skolen, og ta praktiske beskjeder skriftlig. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Ja tror det er best. Har bedt han la vær å nevne babyen men han sier at han gjør det for det er noe som er naturlig. Huff...fra å sitte på utrednings timene sammen med han , og være i samme situasjon, så sitter jeg nå å får høre han dulle og kose med babyen han fikk på telefonen mens vi snakker om barnet vårt. Jeg føler det er bevisst av han. For å være drittsekk. Ham burde tenke lenger. Enig med deg.Anonymous poster hash: bc78e...3df
skruf Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Du trenger ikke å snakke med han på telefonen når han gjør sånn mot deg og det sårer deg. Kommuniser skriftlig via mail eller sms, hent og lever på skolen. Be skolen sende samme beskjeder til han som til deg, så har dere lik info. Hvis skolen bruker Finder, så kan han også få egen innlogging så han følger med der. Beskytt deg selv oppi dette, det er viktig. (siden dere prøvde i over 10 år etter førstemann så antar jeg at fellesbarnet er ganske gammelt). 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå