AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Som overskriften sier... Fikk gratis injeksjoner av fillere og ble meget fornøyd. Nå har de mistet effekten og jeg vurderer å gjøre det igjen. Fått tilbake markering/furer mellom nese og munn og ser sur ut når jeg ikke smiler. Vurderer å fylle på. Ikke at noen egentlig SÅ det, men jeg gjorde! Anonymous poster hash: 8b6cd...886
samanthaa Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 om du har penger, så ser jeg ikke problemet om du ønsker det. Selv ville jeg nok ikke gjort det :-)
heiduderborte Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Absolutt. Så lenge man ikke klager på dårlig råd etterpå 1
Gjest navnelapp Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Eg syns det ser hovent og rart ut, spesielt viss det er nokon eg kjenner så ser eg forskjell med ein gong. Eg syns det fjernar karakteren og uttrykket i ansiktet, uttrykket vert stivt og kunstig og mimikken vert uttrykkslaus. Eg hadde aldri nokon gong vurdert det. 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Som overskriften sier... Fikk gratis injeksjoner av fillere og ble meget fornøyd. Nå har de mistet effekten og jeg vurderer å gjøre det igjen. Fått tilbake markering/furer mellom nese og munn og ser sur ut når jeg ikke smiler. Vurderer å fylle på. Ikke at noen egentlig SÅ det, men jeg gjorde!Anonymous poster hash: 8b6cd...886 Jeg tror nok at en god del mennesker ser sånt, men lar være å si noe fordi det ser så unaturlig ut. Det å ikke få kommentarer er ikke et godt tegn. Anonymous poster hash: 868e2...684 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Nei, men jeg sparer til bolig, så jeg har andre prioriteringer. Du vet jo hva du går til ettersom du har prøvd det en gang, så da kan du sikkert avgjøre selv om du synes det er verdt det eller ikke. Anonymous poster hash: 2f505...1df
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Når jeg blir ferdig utdannet skal jeg defirnitvt bruke mye av lønnen på å se bra ut. Gjør det om du har råd! Men IKKE bli fartsblind. Hold deg til minimum hele tiden. Anonymous poster hash: bee4e...25d
Gjest Coolaid Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Ville heller brukt en halv måned på å jobbe med selvtilliten. Gratis er det også. Effekten er livet ut.
Gjest Raindrops Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Jeg kunne lett brukt en halv månedslønn for å føle meg bra. Men da jeg leste overskriften tenkte jeg mer på å ta en weekendtur eller noe da. 1
MunaMadan Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Fillere til en halv månedslønn? Nei, det ville jeg aldri gjort. Helt meningsløst, da ville jeg heller sett meg mindre i speilet og smilt mer.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Ville heller brukt en halv måned på å jobbe med selvtilliten. Gratis er det også. Effekten er livet ut. Noen spesifikke tips der? En halv månedslønn var vel kanskje å ta litt hardt i, om man da ikke går på AAP. Kommer på rundt 7000. Vurderte å reise til syden, men det har foreløpig ikke blitt noe av. Dette varer noen måneder lengre enn brunfargen, så jeg bestiller meg nok en time Ang kommentarer så har jeg spurt noen venner/familie rett ut om de så noe annerledes. Samtlige måtte studere meg en stund. Et par stykker har uoppfordret sagt "Åh, du ser så fresh ut". Og et par av mine venner har fått gjort det samme. Anonymous poster hash: 8b6cd...886
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Eg syns det ser hovent og rart ut, spesielt viss det er nokon eg kjenner så ser eg forskjell med ein gong. Eg syns det fjernar karakteren og uttrykket i ansiktet, uttrykket vert stivt og kunstig og mimikken vert uttrykkslaus. Eg hadde aldri nokon gong vurdert det. Tror kanskje du forveksler fillers med Botox? Fillers som feks Restylane fyller ut rynker og furer (eller lepper) Botox lammer ansiktsmusklene. Etterhvert som man blir eldre, blir bindevevet slappere og en del mister underhudsfett i ansiktet og det begynner å sige. Det er kanskje noe i teorien om å spise mye for å holde skinnet stramt? Anonymous poster hash: 8b6cd...886 1
Gjest navnelapp Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Tror kanskje du forveksler fillers med Botox? Fillers som feks Restylane fyller ut rynker og furer (eller lepper) Botox lammer ansiktsmusklene. Etterhvert som man blir eldre, blir bindevevet slappere og en del mister underhudsfett i ansiktet og det begynner å sige. Det er kanskje noe i teorien om å spise mye for å holde skinnet stramt? Anonymous poster hash: 8b6cd...886 Nei, eg gjer ikkje det. Eg snakkar om filler, eg kjenner fleire som har fått det, og det ser rart ut. Men du har rett når det gjeld vekt, det er få ting som eldar ei 40 år gamal kvinne så mykje som ein slankekur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå