AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Det er en mann på jobben. Han er veldig lav i forhold til høye meg, og han har kone og et lite, nyfødt barn. Vi jobber sammen, han og jeg, og han prater en del med meg. Han er en veldig rolig mann, og veldig hyggelig og behagelig person. Jeg er overhodet ikke interessert i han, fordi han tiltrekker meg ikke i det hele tatt. Vi er så forskjellige, men likevel så jobber vi godt på jobben. Han tar veldig mye kontakt med meg på jobben, og jeg lurer egentlig på hva som skjer for tiden. Føler han er litt vel nærgående, og en dame på jobben ble ganske sur og sendte oss DET blikket da vi stod og pratet sammen. Jeg er en høflig og hyggelig person, og prater alltid til folk som prater til meg. Selv tar jeg aldri kontakt med andre, fordi jeg har litt problem med dette... Er redd for å bli avvist. Tror dere han er interessert i meg? Anonymous poster hash: 726d5...c23 Anonymous poster hash: 3e138...2eb
Missy1 Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Hva har deres høyde med problemstillingen å gjøre? Ville ikke tenkt noe på det. Mest sannsynlig er det ikke noe annet enn at han er hyggelig mot deg fordi det er normal høflighet.
Gjest Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Kan være at kona bare ser det nyfødte barnet, og at han er ensom og ubevisst søker oppmerksomhet hos andre damer. Jeg ville forsøke å avlede han når han kommer for å skravle. Vær litt mer proffesjonelt kort med han. Om han spør hvorfor du virker avvisende, så kan du si at en kollega spurte om dere hadde noe på gang, og at du ble lettere sjokkert av kommentaren og fant ut at det var bedre å holde litt avstand. Si at du selvsagt aldri ville drømme om å oppmuntre en gift mann. Det burde gi han et tydelig signal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå