Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg er så lei av sure og negative folk!

Jeg er en rolig person som tenker selv at jeg er gjennomsnittlig.

Iallfall blir folk så sure og negative og gretne i nærheten av meg.

Det er viss jeg prater, eller hvis jeg gjør noe ut av meg. Som regel holder jeg meg i bakgrunnen og lar andre prate.

Det kan være at jeg har pyntet meg, eller jeg står og ordner håret, så kommer folk oppi meg og freser litt sånn surt "å, står du og pynter deg, liksom?"

Men om de pynter seg, så er det helt greit.

Merkelig, eller?

Anonymous poster hash: 3fe07...a7d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er vel så jævla sexy og fin at de blir sjalu da.

• Liker 2
Skrevet

Eh ja, høres merkelig ut.

Skrevet

du er vel så jævla sexy og fin at de blir sjalu da.

Haha, nei, jeg er lang ifra det! Men rart igrunn ... for jeg er jo ingen trussel, så jeg burde vel få lov til å se nogen lunde bra ut?

Skrevet

Eh ja, høres merkelig ut.

Føler jeg egentlig blir litt psykisk mobbet?

Skrevet

Jeg skjønner faktisk hva du mener. Det er så irriterende med sånne personer. Jeg ble kjent med en ufyselig jente for et år siden som hele tiden gulpet opp sånne frekkheter. Drev hele tiden og kommenterte negativt om at jeg sminket meg blant annet fordi hun trodde jeg ikke kunne gjøre det som kristen. What the fuck. Jeg er jo ikke kristen engang. Det var noe som hun bare antok siden jeg ikke gikk med sminke MIDT på sommeren. Det var jo mange andre som også unnlot å bruke sminke på dagen. Hvorfor måtte hun gå etter meg? Så kom hun hele tiden med slike sarkastiske innvendinger om at jeg har pyntet meg og hvorfor ditt og datt osv. Helt ufattelig unødvendig. Hun er en sånn person som mobber og drar ned andre for å føle seg bedre og å få "godkjennelse" av de andre. Nei, jeg er glad jeg er ferdig med det monsteret av et kvinnemenneske. Jeg slettet henne på Facebook, og nå er hun så frekk som sender en ny forespørsel. NO THANK YOU.

Anonymous poster hash: b3140...aaf
Skrevet

Jeg er ganske overbevist om at dette kun ligger i ditt eget hode. Du er nok overfølsom.

Anonymous poster hash: 984fc...fdc
  • Liker 2
Gjest Daenerys
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kommentarer eller spørsmål til moderering må tas på ris & ros, eller på pm til moderator.

Daenerys, mod.

Endret av Daenerys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...